Connect with us

Uncategorized

De ce au ales 6.000 de copii tabăra virtuală de limba engleză de la Novakid

Publicat

pe

În timpul primei luni de desfășurare, tabăra internațională de vară Easy Breezy de la Novakid a înregistrat circa 6.000 de tineri cursanți de engleză care s-au alăturat programului online captivant.

Cea de-a doua ediție a taberei internaționale de vară Easy Breezy organizate de Novakid a reunit deja peste 6.000 de copii cu vârsta cuprinsă între 4-15 ani, din toată lumea. Tinerii studenți participă la programul online în decursul a 3 luni, timp care include peste 70 de activități educaționale, menite să introducă îmbogățirea cunoștințelor în divertismentul din timpul vacanțelor de vară.

Programul Easy Breezy respectă Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (CECRL) și le permite copiilor să cunoască programarea, să învețe cum se pregătește un mic-dejun delicios, chiar să descopere canioanele sau alte locuri uimitoare din lume, iar aceste activități se întâmplă în timp ce se învață și se exersează limba engleză cu colegii, prin conversații. Acest cadru prietenos pentru copii va ajuta la dezvoltarea comunicării interculturale și va putea forma noi prietenii.

Easy Breezy – loc de explorat

În fiecare lună, Novakid lansează noi activități în cadrul Taberei de vară Easy Breezy.

În iulie, studenții se vor bucura de o nouă excursie captivantă transmisă în direct de la Marea Moartă, care este cel mai jos punct înregistrat de pe Pământ. Elevii vor afla de unde-i provine numele, de ce unii îl numesc „locul perfect pentru cei care nu știu să înoate” și de ce navele nu pot naviga acolo. În drum spre Marea Moartă, studenții vor vizita, de asemenea, canioanele și unul dintre cele mai mici deșerturi din lume, unde vor putea face cunoștință cu “locuitorii” – frumoasele cămile.

Mediu relaxant: ore de canto, provocări și interacțiune între studenți

Tinerii cursanți se vor alătura săptămânal la sesiunile live găzduite de streamerii JP și Roxy, unde fiecare dintre studenți și gazde se vor provoca reciproc în jocuri distractive, vor învăța cuvinte și expresii noi în engleză și, bineînțeles, se vor distra de minune!

Dayna, unul dintre profesorii prezenți, va găzdui activități de canto pentru copii, în luna iulie. Cântatul s-a dovedit a fi unul dintre cele mai eficiente moduri de a alătura cuvinte noi vocabularului într-o limbă străină. Datorită mediului relaxant care îmbunătățește rezultatele studiului și performanța generală a limbii, în timpul orelor de canto, copiii vor învăța melodii noi și își vor extinde vocabularul în limba engleză!

Toate atelierele și sesiunile din cadrul Taberei de vară Easy Breezy sunt formate cu activități în ritm propriu pentru consolidarea cunoștințelor și dezvoltarea autonomă de învățare a copiilor.

Tabăra de vară  pentru copii Easy Breezy Summer Camp, de la Novakid, va avea loc până pe 29 august 2022. Mai multe informații despre aceasta se regăsesc pe https://www.novakid.ro/camp-.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Publicat

pe

De

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări

București, România – 12 aprilie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd. a anunțat astăzi că a fost desemnat pentru al cincisprezecelea an consecutiv cel mai mare producător de semnalistică de către firma de cercetare de piață Omdia, reconfirmându-și astfel poziția de lider în piața globală a semnalisticii digitale.

Conform datelor Omdia, în 2023, Samsung nu doar că a dominat piața globală a semnalisticii cu o cotă de piață de 33%, dar a și vândut peste 2 milioane de unități – un număr record pentru companie.

Poziționarea noastră pe primul loc pe piața globală a semnalisticii timp de 15 ani consecutivi reflectă angajamentul nostru ferm față de inovație și capacitatea noastră de a răspunde cerințelor în schimbare ale pieței și ale clienților noștri. Vom continua să aducem valoare clienților noștri prin furnizarea de dispozitive specializate, soluții și servicii adaptate nevoilor lor variate”, a declarat Hoon Chung, Vicepreședinte Executiv al Diviziei Visual Display, din cadrul Samsung Electronics.

Samsung Electronics aduce în mod constant pe piață produse de semnalistică adaptate diverselor nevoi ale mediului de afaceri.

  • The Wall este primul ecran modular din lume cu tehnologie micro LED. Datorită formatului său modular, The Wall le permite utilizatorilor să ajusteze dimensiunea, raportul și forma ecranului în funcție de preferințe și modalitatea de utilizare.
  • Smart Signage oferă o senzație excelentă de imersiune datorită profilului său ultra-subțire și designului uniform al ramelor.
  • Semnalistica pentru exterior este adaptată piețelor sportive, de referință și stațiilor de încărcare a vehiculelor electrice. Ecranele din portofoliul de semnalistică pentru exterior sunt concepute pentru a asigura o vizibilitate clară în orice condiții meteorologice.
  • Samsung Interactive Display este o tablă electronică optimizată pentru piața educațională, care pune instrumente educaționale la îndemâna profesorilor și studenților.

Extinderea gamei de produse The Wall este demonstrație a inovațiilor și a tehnologiei de vârf ale Samsung. Produsele precum The Wall All-in-One și The Wall for Virtual Production au fost alese de clienți pentru conveniența lor excepțională și pentru scenariile de utilizare unice, în timp ce The Wall a fost selectat ca display preferat pentru hoteluri de lux precum Atlantis The Royal din Dubai și Hilton Waikiki Beach din Hawaii.

Supremația Samsung în industria semnalisticii digitale se datorează angajamentului companiei față de inovație în produse și servicii. De exemplu, introducerea în luna ianuarie a primului display Micro LED transparent din lume a fost remarcată de experți din industrie ca fiind următoarea generație de ecrane comerciale, primind recunoașteri precum „Cel mai uimitor LED” și „Cel mai bun ecran transparent” din partea outletului de știri AV din America de Nord, rAVe.

Introducerea recentă a platformei Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) demonstrează în continuare angajamentul Samsung față de inovația în domeniul display-urilor. Această platformă nativă în cloud combină conținutul și operațiunile de semnalistică la distanță pe o singură platformă sigură, oferind servicii și soluții care depășesc sfera hardware-ului și asigurând o funcționare și gestionare fără cusur pentru utilizatori.

Privind în viitor, piața globală a semnalisticii este pregătită pentru o creștere rapidă, cu o creștere anuală estimată de 8%, ceea ce ar duce la o dimensiune proiectată a pieței de 24,6 miliarde de dolari până în 2027, în creștere față de 14 miliarde de dolari înregistrate în 2020.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție – Returnare

Publicat

pe

De

Conform unui studiu Kantar, realizat pe un eșantion reprezentativ de consumatori*, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până în prezent la Sistemul de Garanție -Returnare. Dintre aceștia, 25% returnează constant ambalajele SGR la punctele de returnare, iar 58% au returnat ambalaje SGR de cel puțin 3 ori până în prezent.

Studiul mai arată că peste 38% dintre persoanele care nu au participat încă la Sistemul de Garanție – Returnare intenționează să facă acest lucru în viitorul apropiat.

Consumatorii români cunosc SGR și apreciază sistemul ca fiind soluția cea mai bună pentru colectare și reciclare

Nivelul de notorietate al Sistemului de Garanție – Returnare în rândul populației este foarte ridicat, 96% dintre români cunoscând sistemul în prezent, în creștere față de noiembrie 2023, când acest procent era de 90%.

De asemenea, peste 70% dintre respondenți consideră Sistemul de Garanție – Returnare ca fiind cea mai bună soluție pentru colectarea și reciclarea ambalajelor.

75% dintre consumatori identifică RetuRO drept compania a cărei misiune este de a face România mai curată

Preocuparea RetuRO față de un mediu mai curat în România se reflectă și în percepția consumatorilor despre administratorul Sistemului de Garanție – Returnare. Astfel, 7 din 10 persoane identifică RetuRO drept compania a cărei misiune este aceea de a face țara mai curată și care întreprinde eforturi constante de a educa și de a încuraja în rândul populației un comportament responsabil față de mediu și față de importanța reciclării.

Gemma Webb, CEO și Președinte RetuRO SGR:

“Acest studiu ne confirmă faptul că românii au o preocupare reală pentru mediul înconjurător și își doresc să se implice și să recicleze. Sistemul de Garanție-Returnare le oferă un instrument accesibil și practic prin care pot face acest lucru.

Rezultatele studiului sunt foarte bune, iar premisele sunt optimiste, dacă ne uităm la faptul că majoritatea consumatorilor care nu au folosit încă Sistemul de Garanție – Returnare intenționează să-l adopte în viitorul apropiat. În același timp, cea mai mare parte dintre consumatorii români consideră SGR ca fiind cea mai bună soluție pentru colectarea și reciclarea ambalajelor.

Un aspect important pe care îl observăm este că familiaritatea consumatorilor a crescut pe măsură ce oamenii au început să își însușească sistemul în viața de zi cu zi. Campaniile de informare constante pe care RetuRO le-a derulat pe toate canalele și în toate punctele de contact au contribuit, de asemenea, la creșterea notorietății SGR în rândul românilor. Putem afirma cu încredere că SGR a dat startul unei schimbări structurale și culturale în România cu privire la importanța reciclării.”

Rezultatele înregistrate de Sistemul de Garanție – Returnare în primele 4 luni de funcționare reflectă progresul sistemului și o adoptare pe scară tot mai largă, creșterea fiind exponențială de la lună la lună. Peste 100 de milioane de ambalaje au fost returnate de către consumatori și peste 1 miliard de ambalaje a fost puse pe piață de către producători în această perioadă.

*Studiul a fost realizat de Kantar în luna martie 2024, pe un eșantion de 600 de persoane la nivel național, cu vârste între 18-64 de ani.

 

RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A. (www.returosgr.ro) este o companie ce funcționează pe principiul not for profit – ceea ce înseamnă că eventualul profit realizat de companie în urma colectării de ambalaje de băuturi va fi reinvestit, exclusiv, în dezvoltarea SGR. Compania a fost creată de un consorțiu de trei acționari privați: Asociația Berarii României pentru Mediu (30%), Asociația Producătorilor de Băuturi Răcoritoare pentru Sustenabilitate (30%) și Asociația Retailerilor pentru Mediu (20%) și un acționar public, statul român, prin autoritatea centrală de mediu, Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor (20%).

RetuRO, administratorul SGR, funcționează cu finanțare exclusiv privată și are rolul de a asigura transparența asupra cantităților de ambalaje pentru băuturi puse pe piață și returnate de consumatori, contribuind la dezvoltarea durabilă a României, prin gestionarea responsabilă a deșeurilor de ambalaje, în vederea atingerii țintelor de reciclare impuse României de către Uniunea Europeană.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură

Publicat

pe

De

Asociația Green Revolution, primul ONG de ecologie urbană din România, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard, propun o soluție inovatoare pentru problema infrastructurii de sustenabilitate. Conceptul, lansat deja în București, are la bază Pop-up-uri de infrastructură ce integrează câteva elemente esențiale pentru viitorul sustenabil al României:

  • Susține mobilitatea alternativă prin parcarea securizată de biciclete BBOX.
  • Contribuie la decarbonizarea transportului logistic din orașe, prin dotarea cu serviciul FANbox .
  • Încurajează transportul sustenabil prin montarea stațiilor de încărcare pentru vehicule electrice.
  • Investește în eficiența energetică prin utilizarea panourilor solare.
  • Promovează colectarea selectivă și gestionează managementul deșeurilor prin montarea unui aparat de colectare ambalaje SGR și NON SGR.

Așadar, aceste Pop-up-uri de infrastructură vizează integrarea mai multor macro concepte
într-un spațiu util, mai mic ca dimensiuni, ușor de utilizat și montat datorită soluției modulare și scalabile. O problemă mare, care părea că stă exclusiv în atribuțiile statului, a cunoscut , astfel, o soluție accesibilă și pentru mediul privat. Aceste  cutii modulare pot fi amplasate în diferite locații, fiind extrem de utile pentru nevoile comunităților locale, datorită conceptelor sustenabile conjugate.

Primul Pop-up de acest gen, dezvoltat de Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, a fost deja amplasat în sectorul 3, la intersecția Bulevardului Unirii cu Nerva Traian și are ca scop rezolvarea câtorva dintre problemele majore pe care le au oamenii din comunități atunci când vine vorba despre sustenabilitate și gestionarea resurselor.

„Proiectele noastre răspund la problemele actuale ale societății. Bucureștiul are de atins obiective de decarbonizare a transportului, de colectare a deșeurilor, de reducere a poluării și de îmbunătățire a calității aerului, conform țintelor impuse de Comisia Europeană. Soluții există, singurul lucru de care este nevoie este prioritizarea omului în planificarea urbană sustenabilă. Pop-up-ul de infrastructură este un exemplu de astfel de soluție, care credem că va fi îmbrățișată de comunitatea din zonă. Obiectivul nostru este să continuăm să dezvoltăm astfel de proiecte în București până la finalul anului, urmând ca de anul viitor să mergem și în alte orașe ale țării”, declară  Raluca Fișer, președinte Green Revolution.

În contextul creșterii achizițiilor de mașini electrice, folosirea bicicletei ca mijloc de transport de către tot mai mulți români, conștientizarea importanței colectării și reciclării ambalajelor și nevoia de a beneficia de servicii de tip FANbox, acest concept agil și inovator este o necesitate ce salvează timp și resurse. Proiectul are ca scop atât încurajarea cetățenilor deschiși la adoptarea viitorului sustenabil, cât și susținerea și motivarea reprezentanților din sectorul privat, ce se pot lovi, adesea, de barierele birocratice sau ale instituțiilor de stat.

Suntem parteneri Green Revolution încă de la lansarea I’Velo, primul program de bike-sharing și una dintre cele mai prolifice inițiative de ecologie urbană din România. Ne bucurăm că am intrat într-o nouă etapă de dezvoltare a parteneriatului și că împreună putem aduce, acum, o soluție inedită de sustenabilitate urbană. În toate demersurile de implicare în comunitate, venim cu o viziune orientată spre impact pozitiv și credem că putem aduce schimbări semnificative când ne concentrăm pe tot ceea ce ne unește: grija și dorința de a aduce îmbunătățiri reale în jurul nostru, iar primul Pop-up de sustenabilitate este un bun exemplu în acest sens”, adaugă Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România.

„Până în 2050, se estimează că mai mult de două treimi din populația globală va locui în zone urbane. Odată cu accelerarea procesului de urbanizare, apar și provocări semnificative ce țin de necesitatea de a dezvolta comunități echitabile, sustenabile și inovative. Soluția la aceste provocări este transformarea digitală. În cadrul Mastercard, colaborăm activ cu parteneri publici și privați, precum și cu ONG-uri, pentru a oferi soluții pentru smart cities, de la infrastructură și mobilitate, la incluziune și dezvoltare economică. Suntem încântați să fim alături de Raiffeisen Bank și Green Revolution pentru acest proiect inovator, care, prin versatilitatea și utilitatea sa va avea un impact pozitiv în comunitățile locale”, a declarat Ioana Gorgăneanu, Vice President, Head of Marketing & Communications Southeast Europe, Mastercard.

În lunile următoare continuă amplasarea de astfel de Pop-up-uri de infrastructură și în alte cartiere bucureștene. De asemenea, în viitorul apropiat, demersul vizează lansarea de invitații către toate brandurile și companiile sustenabile, pentru a-și crea un astfel de Pop-up de infrastructură personalizat.

Despre Green Revolution

Green Revolution este o asociație de ecologie urbană, fondată în anul 2009, cu obiectivul de a face orașele din România mai verzi, mai curate și mai prietenoase cu mediul înconjurător. Green Revolution inițiază și implementează proiecte ample de educație de mediu și dialog constructiv cu autoritățile și stakeholderii implicați, pentru îmbunătățirea politicilor și strategiilor de mediu. Printre proiectele cele mai cunoscute ale Green Revolution se numără centrele de bikesharing I‘Velo, platforma de știri de mediu Green Report, conferințele și Gala Green Report, dar și Roaba de Cultură, prima pajiște urbană din București. Mai multe informații despre proiecte pe www.greenrevolution.ro

Despre Raiffeisen Bank România  

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.

De mai bine de 25 de ani, Raiffeisen Bank susține mediul economic din România, oferind produse și servicii financiare dezvoltate pentru a acoperi nevoile clienților. Având ca principiu fundamental responsabilitatea, contribuim la dezvoltarea societății prin finanțarea economiei reale și sustenabile. Totodată, suntem implicați în comunitate, prin susținerea a 5 piloni de dezvoltare: educație, ecologie urbană, sport ca stil de viață sănătos, inovație și, nu în ultimul rând, artă și cultură. Din 2023, Raiffeisen Bank propune o nouă abordare și perspectivă asupra serviciilor bancare, prin lansarea “Banking 1:1″, o modalitate interactivă de a simula configurarea unui plan financiar pentru clienții noștri, folosind aplicația Smart Finance, dezvoltată de echipa din România. www.raiffeisen.ro.

Despre Mastercard

Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă, care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Maramureș

Eveniment15 ore inainte

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze...

Eveniment16 ore inainte

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...

Uncategorized6 zile inainte

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări București, România...

EvenimentO săptămână inainte

WHITE TOWER 30/Primele „victime” din IPJ Prahova incep sa apara in urma dezvaluirilor ziarului Incisiv de Prahova – Ziarul Incisiv de Prahova

Va dezvaluiam cum primarul și viceprimarul din Comarnic au anunțat intenția de a renunța la PSD și de a candida...

Administrație localăO săptămână inainte

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată...

UncategorizedO săptămână inainte

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție – Returnare

Conform unui studiu Kantar, realizat pe un eșantion reprezentativ de consumatori*, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură

Asociația Green Revolution, primul ONG de ecologie urbană din România, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard, propun o...

Uncategorized2 săptămâni inainte

RAZER PREZINTĂ NOUL LAPTOP DE GAMING RAZER BLADE 18: CEL MAI PUTERNIC BLADE DE PÂNĂ ACUM

Domină fiecare joc și sarcină creativă cu noul laptop de gaming Razer Blade 18 Experiență de vizionare pe un ecran...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Samsung prezintă cea mai recentă gamă de electrocasnice, cu conectivitate îmbunătățită și capacități AI, în cadrul evenimentului de lansare globală[ Unele caracteristici pot fi încă indisponibile.] „Welcome to BESPOKE AI”

În decurs de 24h, au loc trei evenimente în Seul, Paris, New York City, fiind prezentate noi electrocasnice pentru bucătărie...

Eveniment2 săptămâni inainte

Cum îți protejezi datele? Manager de parole și securitate suplimentară pentru fișierele tale

În fiecare zi, ne bazăm pe zeci de platforme online. Stocăm informații importante în cloud și ne ținem viețile personale...

ginecologie Vâlcea ginecologie Vâlcea
Social2 săptămâni inainte

Când ajungi să cauți pe Google ginecologie Vâlcea?

Când vine vorba despre serviciile de ginecologie în Vâlcea, femeile caută în mod special profesionalismul, reputația și calificările medicului. Îngrijirea...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Asociația pastel și Carrefour România dăruiesc biciclete elevilor din mediul rural

19% dintre elevii care locuiesc în mediul rural străbat mai mult de 5 kilometri în fiecare zi, pe jos, pentru...

Uncategorized2 săptămâni inainte

TikTok lansează feed-ul dedicat conținutului STEM în Europa

TikTok lansează un nou feed dedicat conținutului STEM (știință, tehnologie, inginerie și matematică) pentru utilizatorii din Europa. Aproximativ 15 milioane...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Bucureștiul va avea un muzeu dedicat jocurilor video

  Muzeul se va deschide la finalul lui 2024 și îl va avea curator pe Andreas Lange, fondatorul celebrului ComputerSpieleMuseum...

Uncategorized2 săptămâni inainte

ANVELOPE PREMIUM PENTRU UN CONDUS MAI ECONOMIC

Primăvara a început să dea semne pozitive, așa că mulți șoferi probabil se gândesc deja la achiziționarea unor anvelope sigure...

Staţiunile balneare Staţiunile balneare
Turism3 săptămâni inainte

Staţiunile balneare din Vâlcea – terapie pentru trup şi suflet

Vâlcea nu este cunoscută doar pentru zonele sale montane de excepţie, ci mai ales pentru staiunile balneare de care dispune. Acestea...

Trending