Connect with us

Eveniment

„Mascatul, filajul, amenintari, jandarmi, infidelități, amantlâcuri și tristeți” cu rolul principal jucat de un fost sef al IPJ Prahova – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Acum ceva vreme, IPJ Dambovita – lansa un film, de scurt metraj, in care, cms sef Sorin Sandu, seful Politiei Municipiului Moreni, isi agresa/hartuia sexual o subordonata de la Ordine Publica.

Filmul a fost de scurt metraj deoarece cei din Departamentul de Protectie Interna au intervenit rapid si comisarul in cauza a ramas fara certificatul ORNISS (existand si indicii ca acesta livreaza informatii din dosare la clanurile de interlopi).

Astfel, acesta a fost pus la dispozitie si a trebuit sa se pensioneze, iar subordonata hartuita si-a luat transferul la o structura din Bucuresti.

IPJ Prahova nu a vrut sa fie mai prejos si a lansat, in ciuda,  filmul de actiune, de lung metraj  „Mascatul, filajul, jandarmi, amenintari, infidelități, amantlâcuri și tristeți” cu rolul principal jucat de un fost sef al IPJ Prahova.

Cu mintea involburata, acesta a apucat sa se agate de autoturismul fostului sef al IPJ Prahova cerand socoteala si a avut parte de o „tarare” pe asfalt de zeci de metri deoarece,  Don Juan prins in flagrant,   „a dat bir cu fugiţii”.

A urmat o perioada de scandaluri, amanintari si reclamatii pe care nu le vom descrie, acestea probabil sunt enumerate in dosarul de divort.

Cert este faptul ca, fostul sef al Serviciului pentru Acțiuni Speciale al IPJ Prahova, Lilian Tulpan, a discutat cu subalternul sau pentru a il potoli si a ii explica ca trebuie sa aplice doar calea legala.

Dupa aceasta discutie, mascatul nostru a inapoiat consoartei numerele de inmatriculare (pe care le-a sustras din razbunare) ale autoturismului inmatriculat pe numele acesteia.

Lucrurile au parut ca s-au linistit … dar, filmul de actiune parea de scurt metraj si de mai proasta calitate ca al celor din IPJ Dambovita.

Astfel, a urmat o serie de urmariri prin oras, filaje si pande pana fostul sef al IPJ Prahova i-a picat in „labute” mascatului nostru.

Cu onoarea sifonata si patata, mascatul nostru l-a prins in fata Consiliului Judetean Prahova pe fostul sef al IPJ Prahova si numai jandarmii au reusit sa il salveze din mainile acestuia, dupa un scandal monstru.

Cum fuga este sanatoasa, chiar si salvat de jandarmi, fostul sef al IPJ Prahova a reusit sa intre in instututia precizata pe la o alta intrare, transpirat tot.

Noi stiam de fostul sef al IPJ Prahova ca are calitatea de a inregistra convorbirile/discuțiile cu terti/prieteni si a livra aceste inregistrari procurorilor (rusinica!), nu ii cunoasteam calitatile de Don Juan si de atlet.

Probabil dupa ce, in curand, va fi numit un nou sef al IPJ Prahova (spre necazul unora va fi din randul sefilor din cadrul acestei institutii, un personaj care isi conduce cu o mana de fier structura la a carei comanda este de foarte mult timp) astfel de filme de scurt si/sau lung metraj nu or sa mai apara deoarece nimeni  nu si-ar mai permite sa „miste in front”.

Noua numire a sefului IPJ Prahova vine dupa o alta schimbare in care un alt adjunct a fost numit zilele trecute la conducerea acestei institutii. Vom reveni. (Cristina T.).

 

 

 

 

 

Facebook Comments

Eveniment

Scheleţii (cu Damf Penal) din dulapul premierului desemnat /Dacian Ciolos a fost implicat direct in procesul de absorbtie a fondurilor comunitare si in punerea pe picioare a Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

A aparut o noua hotarare judecatoreasca devastatoare pentru dusmanii Sectiei pentru investigarea infractiunilor din justitie (SIIJ). La 8 septembrie 2021, judecatoarele Elena Barbu, Eleni Cristina Marcu si Ana-Hermina Iancu de la Inalta Curte de Casatie si Justitie i-au cumintit pe fostii paraditori de la DNA Ploiesti Mircea Negulescu „Portocala” (foto dreapta) si Lucian Onea (foto stanga) cand acestia s-au ridicat impotriva sectiei speciale, dezvaluie Lumea Justitiei.

Mai exact, dupa cum puteti citi in incheierea anexata la final (publicata miercuri, 29 septembrie 2021, de G4media.ro), „inculpatul B.” (usor de identificat in persoana lui Negulescu) a ridicat exceptia nulitatii absolute a rechizitoriului si a actelor de urmarire penala efectuate in cauza de catre SIIJ, raportat si la Decizia nr.390 din 8 iunie 2021 a Curtii Constitutionale. Argumentele din exceptie au fost insusite de catre „inculpatul A.” (Onea). Neavand la dispozitie exceptia, dar judecand dupa argumentele ICCJ, ne ramane de presupus ca „Portocala” si Lucica i-au cerut instantei sa nu tina cont de Decizia CCR 390/2021, ci in schimb sa aplice Decizia Curtii de Justitie a Uniunii Europene din 18 mai 2021, prin care CJUE s-a pronuntat impotriva SIIJ.

Pe de alta parte, cele trei judecatoare supreme le-au inchis gura fostelor glorii ale „Unitatii Haules”, explicandu-le de ce decizia citata a Curtii Constitutionale are prevalenta in fata unei decizii a CJUE. Dupa cum veti vedea mai jos, completul Barbu-Marcu-Iancu nu a facut altceva decat sa ia cu copy-paste pasaje din Decizia CCR 390/2021. Mentionam ca a existat o opinie separata, dar nu in sensul admiterii aberatiilor lui Mircea Negulescu si Lucian Onea, ci pentru pronuntarea asupra lor odata cu solutionarea fondului cauzei penale.

Iata principalul fragment din incheierea ICCJ din 8 septembrie 2021 (dosar nr. 1916/1/2019):

Asupra cererii formulate de aparatorul ales al inculpatului B. Privind exceptia nulitatii absolute a rechizitoriului si a actelor de urmarire penala efectuate in cauza de catre Sectia pentru Investigarea Infractiunilor din Justitie:

In opinie majoritara, urmeaza a respinge exceptia nulitatii absolute a rechizitoriului si a actelor de urmarire penala efectuate in cauza de catre Sectia pentru Investigarea Infractiunilor din Justitie invocata de aparatorul ales al inculpatului B., insusita si de catre inculpatul A..

1. Drept urmare, asupra exceptiei privind nulitatea absoluta a rechizitoriului si a actelor de urmarire penala efectuate in cauza de S.I.I.J., invocata de inculpatul B., insusita si de inculpatul A., Inalta Curte constata ca, in baza Hotararii C.J.U.E, din 18 mai 2021 nu poate fi retinuta si constatata pretinsa necompetenta a organului de urmarire penala in instrumentarea cauzei de fata.

2. Se retine astfel ca prin Hotararea C.J.U.E mai sus evocata s-a stabilit, intre altele, ca art.2 si art.19 alin. (1) al doilea paragraf T.U.E, precum si Decizia 2006/928 trebuie interpretate in sensul ca se opun unei reglementari nationale care prevede infiintarea in cadrul Ministerului Public a unei sectii specializate care are competenta exclusiva de a ancheta infractiunile savarsite de judecatori si de procurori fara ca infiintarea unei astfel de sectii sa fie justificata de imperative obiective si verificabile legate de buna administrare a justitiei si sa fie insotita de garantii specifice care sa permita, pe de o parte, sa se inlature orice risc ca aceasta sectie sa fie folosita ca instrument de control politic al activitatii respectivilor judecatori si procurori susceptibil sa aduca atingere independentei acestora si, pe de alta parte, sa se asigure ca respectiva competenta poate fi exercitata in privinta acestora din urma cu respectarea deplina a cerintelor care decurg din art.47 si 48 din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene. […]

Deopotriva, se retine, ca prin aceeasi hotarare a C.J.U.E, s-a stabilit ca principiul suprematiei dreptului Uniunii trebuie interpretat in sensul ca se opune unei reglementari de rang constitutional a unui stat membru, astfel cum este interpretata de instanta constitutionala a acestuia, potrivit careia o instanta inferioara nu este autorizata sa lase neaplicata din oficiu o dispozitie nationala care intra in domeniul de aplicare al Deciziei 2006/928 si pe care o considera, in lumina unei hotarari a Curtii, ca fiind contrara acestei decizii sau art.19 alin. (1) al doilea paragraf T.U.E.

Avand in vedere aspectele asupra carora C.J.U.E s-a pronuntat prin hotararea precitata, aspecte care decurg din dreptul Uniunii si, in special, din valoarea statului de drept prevazuta la art.2 din T.U.E, Curtea Constitutionala a Romaniei a analizat, potrivit competentei sale, in ce masura principiul statului de drept, care are consacrare expresa in dreptul national, in art.l alin. (3) din Constitutia Romaniei, este afectat prin reglementarile care guverneaza S.I.I.J.

Prin decizia nr.390/08.06.2021 Curtea Constitutionala a constatat ca reglementarea nationala care guverneaza infiintarea S.I.I.J respecta prevederile constitutionale cuprinse in art.l alin.(3) referitoare la statul de drept si in art.21 alin. (1) si (3) referitoare la accesul liber la justitie, dreptul la un proces echitabil si solutionarea cauzelor intr-un termen rezonabil si implicit este in acord cu prevederile art.2 si ale art.19 alin. (1) din T.U.E, argumentele formulate in sprijinul concluziei exprimate regasindu-se in paragrafele 56 – 76 ale deciziei.

La paragraful 80 din decizia nr.390, in examinarea aspectului referitor la interpretarea principiului ‘suprematiei dreptului Uniunii’, din perspectiva caruia CJUE stabilise ca acesta se opune unei reglementari de rang constitutional a unui stat membru, astfel cum este interpretata de instanta constitutionala a acestuia, potrivit caruia o instanta inferioara nu este autorizata sa lase neaplicata din oficiu o dispozitie nationala pe care o considera contrara dreptului Uniunii, Curtea Constitutionala a subliniat ca ‘o instanta judecatoreasca are abilitatea sa analizeze conformitatea unei dispozitii ‘din legile interne’, deci apartinand dreptului intern cu dispozitiile de drept european prin prisma art.148 din Constitutie si, in cazul in care constata contrarietatea, are competenta sa aplice cu prioritate dispozitiile de drept al Uniunii in litigiile ce antameaza drepturile subiective ale cetatenilor. In toate cazurile, Curtea constata ca, prin notiunile de ‘legi interne’ si ‘drept intern’, Constitutia are in vedere exclusiv legislatia infraconstitutionala, Legea fundamentala prezervandu-si pozitia ierarhic superioara in virtutea art. 11 alin. (3). Asa fiind, atunci cand stabileste ca ‘prevederile tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, precum si celelalte reglementari comunitare cu caracter obligatoriu au prioritate fata de dispozitiile contrare din legile interne’, art. 148 din Constitutie nu atribuie dreptului Uniunii prioritate de aplicare fata de Constitutia Romaniei, astfel ca o instanta nationala nu are abilitarea de a analiza conformitatea unei dispozitii din dreptul intern, constatate ca fiind constitutionale prin prisma art. 148 din Constitutie, cu dispozitiile de drept european. Sistemul dreptului romanesc este format din totalitatea normelor juridice adoptate de catre statul roman si care trebuie sa fie in consonanta cu principiul suprematiei Constitutiei si principiul legalitatii, care sunt de esenta cerintelor statului de drept, principii inscrise in art. 1 alin. (5) din Constitutie, potrivit caruia ‘In Romania, respectarea Constitutiei, a suprematiei sale si a legilor este obligatorie’, unica autoritate legiuitoare a tarii fiind Parlamentul, avand in vedere ca statul se organizeaza potrivit principiului separatiei si echilibrului puterilor – legislativa, executiva si judecatoreasca – in cadrul democratiei constitutionale. Democratia constitutionala, intr-un stat de drept, nu este insa o abstractie, ci este o realitate a unui sistem in cadrul caruia suprematia Constitutiei limiteaza suveranitatea legiuitorului, care in procesul de creare a normelor juridice si de adoptare a unor acte normative trebuie sa tina cont de o serie de principii de rang constitutional (a se vedea Decizia nr. 104 din 6 martie 2018, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 446 din 29 mai 2018, paragraful 73).

De asemenea, retine Inalta Curte ca fiind deosebit de relevant in cauza paragraful 84 din decizia nr.390 unde se mentioneaza ca ‘C.J.U.E., declarand caracterul obligatoriu al Deciziei 2006/928, a limitat efectele acesteia dintr-o dubla perspectiva: pe de o parte, a stabilit ca obligatiile ce rezulta din decizie cad in sarcina autoritatilor romane competente sa colaboreze institutional cu Comisia Europeana (paragraful 177 din hotarare), deci in sarcina institutiilor politice, Parlamentul si Guvernul Romaniei, si, pe de alta parte, ca obligatiile se exercita in temeiul principiului colaborarii loiale, prevazut de art. 4 din TUE.

Din ambele perspective, obligatiile nu pot incumba instantelor de judecata, organe ale statului care nu sunt abilitate sa colaboreze cu o institutie politica a Uniunii Europene’. In continuare, instanta de contencios constitutional a aratat ca, in aplicarea Hotararii C.J.U.E din 18 mai 2021, ‘judecatorul national nu poate fi pus in situatia de a decide aplicarea prioritara a unei recomandari in detrimentul legislatiei nationale intrucat rapoartele M.C.V. nu normeaza, deci, nu sunt susceptibile de a intra intr-un conflict cu legislatia interna. Aceasta concluzie se impune cu atat mai mult in ipoteza in care legislatia nationala a fost declarata conforma Constitutiei de catre instanta constitutionala nationala prin prisma dispozitiilor art.148 din Constitutie’. (paragraful 85), concluzie intarita si de necesitatea respectarii principiului securitatii juridice, care ar fi incalcat in masura in care unele instante ar lasa neaplicate din oficiu dispozitii nationale pe care le considera ca fiind contrare dreptului european, in vreme ce altele ar aplica aceleasi reglementari nationale considerandu-le conforme dreptului european, standardul de previzibilitate al normei fiind puternic afectat.

In raport de cele aratate, Inalta Curte retine ca aspectele constatate si analizate prin Hotararea C.J.U.E din 18 mai 2021 nu creeaza obligatii in sarcina instantelor de judecata, alte organe ale statului fiind abilitate sa colaboreze cu o institutie politica a Uniunii Europene pentru realizarea obiectivelor de referinta enuntate in anexa la Decizia nr. 2006/928, iar necompetenta materiala a organului de urmarire penala nu poate fi constatata in raport de existenta in fondul activ al legislatiei a unor norme care stabilesc tocmai competenta respectivului organ de urmarire penala.

Cu alte cuvinte, necompetenta organului judiciar nu poate fi declarata pe baza competentei stabilite prin lege”.

* Cititi aici intreaga incheiere a ICCJ

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

DJ DEGIANNY continua sa isi incante fanii cu noi mixuri de senzatie!

Publicat

pe

… house, progressive house, electro, edm, trance, festival sunt parte a DJ DEGIANNY – muzica fiind cea mai mare pasiune a acestuia.

Topurile reverbnation nu rateaza niciodata acest DJ roman, care face senzatie in tari precum SUA, Spania, Italia si nu numai!

Fii la current cu noile evenimente pe pagina https://www.facebook.com/djdegianny si nu uita sa te abonezi la https://www.youtube.com/user/degianny pentru a nu rata urmatoarele live streaminguri de senzatie!

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

PROMO/In curand doamna Nicoleta Catalina Bozianu? In sfarsit? Slabe sperante/In curand vom publica episodul VII din „Motivele care au generat insuccesul electoral de la alegerile parlamentare din 2020 ale PMP/Tradari din interiorul partidului ale unor grupari care si-au luat partidul pe nume personal in schimbul primirii unor foloase necuvenite si… in interes imobiliar/Politica cu sechestrari, cu clanul lui Sadoveanu, numit si clanul Belgienilor si incalcari grave ale statutului” – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

Aceasta a devenit chestor de poliție la numai 35 ani și la doar 42 ani era un veritabil tânăr pensionar, ceea ce a creat o imagine de ansamblu că toți polițiștii se pensionează la această vârstă.Nimic mai fals, reamintim că vârstă standard de pensionare pentru un polițist este de 60 ani, precizeaza cei de la sindicatul Europol.

Reamintim ca, USR PLUS a numit-o secretar în MAI pe aceasta fostă polițistă pensionată la 42 de ani.

Incisiv de Prahova a publicat articole pe aceasta tema (Record mondial. Un cetatean roman este primul om din lume care va primi pensie mai mult timp decât a trăit până a devenit pensionar).

Este inadmisibil să avem pensionarii cu pensii de 3000 de Euro la vârsta de 43 de ani, fără contributivitate și fără îndeplinirea stagiului de muncă de 35 de ani.

Soluția este simplă, și pot fi chiar două: ești beneficiar de pensie specială la 43 de ani? Ok. O vei încasa la momentul în care vei împlini vârsta minimă de pensionare: 65 de ani pentru bărbați și 62 de ani pentru femei. Vrei să ieși la pensie la 43 de ani cu pensie specială? Ok. De la 43 la 62 de ani vei încasa doar pensia aferentă strict contribuțiilor, respectând principiul contributivității (probabil cel mult 1200-1500 de lei la această vârstă). Iar pensia de 3.000 de Euro o vei încasa de la împlinirea vârstei de 62 de ani. Și ai rezolvat și problema pensiilor speciale (în sensul că nu sunt calculate ca și contribuții totale acumlate ci în general ca 85% din veniturile umflate din ultimul an).

A doua componentă a soluției simple este următoarea: ai pensie specială, poți fi impozitat special. Ok, nu ai decât să ieși pe baza unor legi strâmbe la vârsta de 43 de ani la pensie. Curtea Constituțională spune pe bună dreptate că un drept câștigat nu poate fi retras. Dar Curtea Constituțională nu spune și nici nu poate spune că un drept special câștigat nu poate fi impozitat special. Și pentru că ,,specialii” se bucură de 85% din veniturile salariale umflate din ultimele 12 luni, propun procentul de 85% impozitare a diferenței dintre pensia specială și cea care ar fi putut fi obținută (și este calculabilă) în urma contributivității.

Să dau și un exemplu: Ai 42 de ani, ieși la pensie specială astăzi cu 13.000 de lei. În mod normal ai avea o pensie cel mult de 1200-1500 de lei în urma calculului acesteia pe baza contributivității. Prin urmare, n-ai decât să ieși la pensie la 43 de ani, dar vei primi: 1500 de lei (în urma contributivității) + 0,15*11.500 lei (=1,725 de lei). Și uita așa, pensia specială a specialului de 42 de ani va scădea de la 13.000 de lei la 3.250 de lei, ceea ce înseamnă că eu și dumneavoastră nu vom mai alimenta în fiecare lună prin contribuțiile noastre cu aproape 10.000 de lei pensia specialului de 43 de ani. Oricum, pensia de 3.250 de lei la 43 de ani și în plină putere de muncă, în lipsa reală a unor merite speciale, este mult prea mare.

Și aici ajung la Recordul Mondial înregistrat luna trecută de România: pentru prima dată în lume, un cetățean va primi pensie o perioadă mai îndelungată decât a trăit până la momentul ieșirii la pensie.

Este vorba despre Irina Alexe. Tehnocrata (transpartinica) Irina Alexe care face parte din platforma  tehnocratului (oportunistului) Dacian Cioloș – România 100. Asta nu e de mirare, întrucât lui Cioloș i s-au dat la guvernare și în plaformă tot soiul de exemplare rare: un ministru al justiției care minte la CEDO, un ministru al energiei care primește banii din off-shore, un ministru de finanțe care a tolerat ideea de albire a sumelor nejustificate prin Cod Fiscal până la momentul în care povestea a devenit publică, etc.

Doar că doamna Irina Alexe nu este numai tehnocrată și și deținătoarea unui record mondial. Este primul cetățean la lumii care va încasa pensie mai mult decât a trăit până la momentul ieșirii la pensie. Să explic:

Doamna Irina Alexe este pește, a împlinit pe 19 martie 2017 (fiind născută în 1974) frumoasa vârștă de 43 de ani. Primii 43 de ani au fost normali: a fost sugar, bebeluș, pre-școlar, școlar, elev de gimanaziu, absolvent de facultate de drept la Academia de Poliție, doctor în drept, cercetător științific la Academia România și a lucrat la Interne găsind timp și pentru Platforma România 100. Ca să facă asta, toate astea, i-a plăcut mai mult școala decât munca, ceea ce nu e de condamnat. Doar că pensia este un drept cuvenit în urma muncii prestate și nu în urma școlilor absolvite. Din experiența personală pot spune că ambiția de a face școală îți diminuează mult capacitatea de muncă. Acesta ar putea fi și motivul pentru care la 43 de ani doamna Alexe se simte obosită și iese la pensie. Și aici vine recordul mondial.

În acest moment, speranța mediee de viață în România pentru femei este de 79 de ani. Ceea ce înseamnă că  dacă speranța de viață va rămâne aici, domana Alexe va încasa pensie specială încă 36 de ani, până în 2053. Doar că speranța medie de viață nu stagnează, așa că doamna tehnocrată și specială Alexe intră în Cartea Recordurilor.

În urma cu ceva timp am făcut un studiu, analizând cum a crescut speranța de viață în România. Grafic, concluziile arată așa pe intervalul analizat (1970-2010)

Studiul pe care l-am făcut în 2012 analiza legătura dintre productivitatea în sectorul de sănătate (da, se poate calcula și chiar ma calculat-o!!!) și creșterea speranței medii de viață. Creșterea productivității în sectorul de sănătate a condus la o majorare mai accentuată a speranței de viață în ultimii 10 ani din cei 41 analizați.

Rezultatele au fost grăitoare, și vorbesc pe medie (bărbați + femei).

Speranța de viață era în anul 2000 de 70,53 de ani, urcând la nivelul anului 2010 până la 73.47 de ani. În 11 ani, speranța de viață s-a majorat astfel cu aproape 3 ani (ceea ce a condus la creștere medie a speranței de viață cu aproape 36 de luni (3 ani), respectiv cu 2,7 luni în fiecare an, sau 11 săptămâni de lungire a speranței de viață în fiecare din ultimii 11 ani, spre deosebire de 7 săptămâni în intervalul precedent.

Revenind la doamna Alexe și la cei 36 de ani pe care îi mai are până va atinge actuala speranță de viață pentru femei (79 de ani). În 36 de ani, ritmul de 11 săptămâni pe an pentru creștere a speranție de viață se va amplifica în opinia mea. Dar dacă nu se va amplifica, speranța de viață a doamnei Alexe se majorareză la nivelul anului 2053 (când va atinge 79 de ani) cu 396 de săptămâni, adică cu 7,62 ani.

Ceea ce înseamnă că doamna Alexe a trăit 43 de ani până a ieșit la pensie, și va încasa pensie 43,62 ani (36+7,62). Adică mai mult decât a trăit până în prezent, ceea ce este categoric un record modnial, fiind primul cetățean al lumii care va încasa pensie mai mult decât a avut viață în momentul în care s-a retras. Calcul este strâns, este posibil ca în 2053 speranța de viață a femeilor să fie mai mare decât 86,62 ani cât reiese din acest calcul (și probabil va fi).

Dacă doriți adâncirea calculului, putem vedea și cât va fi pensia specială încasată de speciala tehnocrată Irina Alexe în cei 43,62 de ani (minim) cât va mai încasa pensie: 1.570.320 Euro, asta în cazul în care pensiile nu vor crește. Timp în care, și bani din care, ne va explica precum colega ei tehnocrată, Raluca Prună, ale cărei păreri ca tehnocrată nu are cum să nu le împărtășească, că votanții PSD sunt ,,niște mediocri, dezvantajați social, cu copii mulți pe care îi aruncă pe lume ca să își sporească veniturile”.

Domnia fiind de astăzi deținătoare a noului record mondial vis-a-vis de anii trăiți până la ieșirea la pensie față de anii în care va încasa pensie specială de minimum 1.570.000 de Euro. (Cerasela N.).

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Maramureș

Știri din județO zi inainte

Beneficiile de a parca masina in locatia unei parcari private langa aeroport

RoParking.ro este un proiect gândit pentru cei care iubesc confortul, indiferent de acţiunea pe care o întreprind. Turiştii care aleg...

Exclusiv3 zile inainte

De ce ar trebui sa investiti in noile iPhone13?

In calitate de pasionat de tehnologie, imi este usor sa ma entuziasmez cu privire la actualizarile iPhone-ului din acest an,...

Exclusiv3 zile inainte

Zile cu obiceiuri culinare şi hranǎ verde, sǎnǎtoasǎ pentru ȋntreaga familie. Stilul #FocusToGreenEcoLife

Zile cu obiceiuri culinare şi hranǎ verde, sǎnǎtoasǎ pentru ȋntreaga familie. Stilul #FocusToGreenEcoLife – Ziarul Nationalul ...

Exclusiv7 zile inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” VIORELIA COMIMPEX SRL

Societatea VIORELIA COMIMPEX SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ” Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor pentru VIORELIA COMIMPEX...

EvenimentO săptămână inainte

Scheleţii (cu Damf Penal) din dulapul premierului desemnat /Dacian Ciolos a fost implicat direct in procesul de absorbtie a fondurilor comunitare si in punerea pe picioare a Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) – Ziarul Incisiv de Prahova

A aparut o noua hotarare judecatoreasca devastatoare pentru dusmanii Sectiei pentru investigarea infractiunilor din justitie (SIIJ). La 8 septembrie 2021,...

Știri din județO săptămână inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” MANINA SRL

Societatea MANINA SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ” Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor pentru MANINA SRL, proiect...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Respingem Certificatele Verzi – Ziarul Nationalul

Cetățenii care resping certificatele verzi prezinta o valoare inestimabila pentru democrație și statul de drept. Regretabil, observația asta este, fără...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Avantajele jucariilor sexuale HotLove – Ziarul Nationalul

Esti in cautarea unor jucarii sexuale pentru femei, de calitate, prin intermediul carora sa te poti cunoaste mai bine la nivel...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC DELISTEF SRL

  08.10.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC DELIȘTEF SRL SC DELIȘTEF SRL anunta finalizarea proiectului cu nr...

Exclusiv2 săptămâni inainte

APLICAȚIE DE SERVICII MEDICALE LA DOMICILIU PUSĂ GRATUIT LA DISPOZIȚIA CAMPANIEI DE VACCINARE ȘI A CASEI NAȚIONALE DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE ÎN SPRIJINUL ÎNGRIJIRILOR LA DOMICILIU ÎN CONTEXTUL CRIZEI COVID-19

Din dorința de a descongestiona sistemul public de sănătate în această perioadă și nu numai, aplicația Beesers, primul marketplace de servicii medicale...

Exclusiv3 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC DANTE EXODUS SRL

04.10.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC DANTE EXODUS SRL SC DANTE EXODUS SRL anunță finalizarea proiectului cu...

Exclusiv3 săptămâni inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” INTERSPAR COM SRL

INTERSPAR COM SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor INTERSPAR COM” proiect  nr. RUE...

Exclusiv3 săptămâni inainte

Festivalul Internațional „George Enescu” a fost declarat cel mai mare festival de muzică clasică din lume în 2021

Festivalul Internațional George Enescu a marcat cea de-a 25-a ediție a sa, desfășurată între 28 august și 26 septembrie 2021,...

Exclusiv3 săptămâni inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” NADINE TRANS SRL

Nadine Trans SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ” Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor pentru LIMA COM SRL”,...

Uncategorized3 săptămâni inainte

Ce trebuie sa stii despre achizitionarea unui desktop?

Atunci cand vine forba de achizitionarea unui desktop de calitate, trebuie sa aveti in vedere cateva lucruri, astfel incat sa...

Viața în Maramureș3 săptămâni inainte

Ce inseamna management energetic si cum te ajuta sa ai profituri mai mari

Consumul de energie termica si electrica este unul care trebuie gestionat cu foarte mare atentie de orice companie care produce...

Trending