Connect with us

Eveniment

Site-ul ziarului Incisiv de Prahova a fost din nou atacat cybernetic

Publicat

pe

Dosarele facute pe interceptari dispuse in baza art. 3 lit. f) din Legea 51/1991 pentru amenintari impotriva “altor asemenea interese ale tarii” sunt nule.

CCR: “Dispozitiile criticate nu instituie reguli clare pentru a oferi cetatenilor o indicatie adecvata cu privire la circumstantele si conditiile in care organele cu atributii in domeniul securitatii nationale sunt imputernicite sa recurga la masura supravegherii tehnice” (Decizia)

Dosarele facute in baza interceptarilor dispuse pentru amenintari impotriva “altor asemenea interese ale tarii” sunt nule. Asta intrucat masurile de supraveghere puse in practica de Serviciul Roman de Informatii in baza mandatelor de siguranta nationala (MSN) emise pentru existenta unor actiuni care pot aduce atingere “altor asemenea interese ale tarii” sunt ilegale. CCR a facut publica miercuri, 6 martie 2019, motivarea Deciziei 802 din 6 decembrie 2018, prin care s-a constatat neconstitutionalitatea sintagmei „ori altor asemenea interese ale tarii”, cuprinsa in dispozitiile art.3 lit.f) din Legea nr.51/1991 privind securitatea nationala a Romaniei, conform celor de la Lumea Justitiei.

Inainte de a prezenta motivarea CCR, iata ce prevede art. 3 lit.f) din Legea nr.51/1991:

„Constituie amenintari la adresa securitatii nationale a Romaniei urmatoarele: […] f) subminarea, sabotajul sau orice alte actiuni care au ca scop inlaturarea prin forta a institutiilor democratice ale statului ori care aduc atingere grava drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor romani sau pot aduce atingere capacitatii de aparare ori altor asemenea interese ale tarii, precum si actele de distrugere, degradare ori aducere in stare de neintrebuintare a structurilor necesare bunei desfasurari a vietii social-economice sau apararii nationale”.

Ei bine, Curtea Constitutionala a decis ca sintagma “altor asemenea interese ale tarii” este una extrem de larga, ce permite introducerea sau eliminarea, in si din aceasta categorie, a unor elemente considerate de catre autoritati ca fiind unele ce tin de interesele tarii. Iar asta fara ca destinatarul legii, persoana supusa masurilor de supraveghere, sa poata cunoaste limitele de aplicare a dispozitiei, si fara sa isi poata corecta conduita. “Asadar, Curtea constata ca dispozitiile criticate nu instituie reguli clare pentru a oferi cetatenilor o indicatie adecvata cu privire la circumstantele si conditiile in care organele cu atributii in domeniul securitatii nationale sunt imputernicite sa recurga la masura supravegherii tehnice”, arata CCR. Or, Curtea subliniaza ca, avand in vedere caracterul intruziv al activitatilor specifice culegerii de informatii care presupun restrangerea exercitiului unor drepturi sau al unor libertati fundamentale ale omului, este obligatoriu ca aceste actiuni sa fie realizate intr-un cadru normativ clar, precis si previzibil, atat pentru persoana supusa acestei masuri, cat si pentru organele de urmarire penala si pentru instantele de judecata. In caz contrar, exista riscul incalcarii in mod abuziv a drepturilor fundamentale ale omului privind viata intima, familiala si privata si secretul corespondentei.

Trebuie spus ca practica interceptarilor realizate in baza unor mandate de siguranta nationala emise pentru amenintari impotriva „altor asemenea interese ale tarii” a fost utilizata la scara larga atat in dosare cu infractiuni economice, cat si in dosare de coruptie (desi coruptia nu se incadreaza conform CCR printre amenintarile la siguranta nationala), mai ales in anii de glorie ai „Binomului SRI-DNA” condus de Florian Coldea (foto stanga) si Laura Kovesi (foto dreapta).

Decizia CCR a fost luata la sesizarea Curtii de Apel Brasov, in urma unei exceptii ridicate de avocatul Flavius Radu din Baroul Bucuresti (click aici pentru a citi mai multe detalii despre exceptia avocatului Flavius Radu).

Iata fragmente din Decizia CCR pe care o atasam integral la finalul articolului:

“71. (vi) In ceea ce priveste sintagma ‘altor asemenea interese ale tarii’, Curtea observa ca, in jurisprudenta sa (a se vedea Decizia nr.91 din 28 februarie 2018, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.348 din 20 aprilie 2018, paragrafele nr.46-53, si Decizia nr.451 din 28 iunie 2018, publicata in 28 Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.646 din 25 iulie 2018, paragrafele 72 – 83), a constatat ca notiunii de ‘securitate nationala’ nu i se poate atribui o definitie, aceasta fiind un concept plurivalent, cu implicatii in varii domenii. Curtea a constatat ca exista concepte pentru care oferirea unei definitii abstracte, atotcuprinzatoare, este un deziderat imposibil de realizat. Aceasta deoarece, in functie de materia in legatura cu care conceptul este analizat, elementele luate in considerare vor fi diferite (Decizia nr.551 din 13 iulie 2017, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.977 din 8 decembrie 2017, paragraful 28). In acest context, Curtea observa ca notiunea de ‘interes al tarii’ nu beneficiaza de o definitie la nivel legislativ sau constitutional. Curtea constata ca, in jurisprudenta sa, a apreciat, de exemplu, ca dezideratul de aderare a Romaniei la structurile euroatlantice este legitimat de interesul tarii (a se vedea Decizia 148 din 16 aprilie 2003, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.317 din 12 mai 2003).

  1. Pe de alta parte, Curtea observa ca, la nivel constitutional, legiuitorul constituant a utilizat termenul de ‘interes national’, Legea fundamentala facand referire la acest concept dupa cum urmeaza: art.87 alin.(1) dispune ca ‘Presedintele Romaniei poate lua parte la sedintele Guvernului in care se dezbat probleme de interes national privind politica externa, apararea tarii, asigurarea ordinii publice si, la cererea primului-ministru, in alte situatii’, art.90 dispune ca ‘Presedintele Romaniei, dupa consultarea Parlamentului, poate cere poporului sa-si exprime, prin referendum, vointa cu privire la probleme de interes national’, art.135 alin.(2) lit.b) si d) prevede ca statul trebuie sa asigure protejarea intereselor nationale in activitatea economica, financiara si valutara, precum si exploatarea resurselor naturale, in concordanta cu interesul national, art.136 alin.(3) se refera la ‘apele cu potential energetic valorificabil, de interes national’. Avand in vedere aceste aspecte, Curtea constata ca cele doua notiuni – ‘interes al tarii’ si ‘interes national’ – sunt echivalente, din punct de vedere semantic si au aceeasi sfera de cuprindere. Curtea constata ca ‘interesul tarii’/’interesul national’ reprezinta el insusi un concept plurivalent, care nu comporta o definitie abstracta, ci se determina prin circumstantierea elementelor ce il compun.
  2. In acest context, Curtea constata ca, in ceea ce priveste materia activitatilor specifice culegerii de informatii care presupun restrangerea exercitiului unor drepturi sau al unor libertati fundamentale ale omului, legiuitorul trebuie sa reglementeze cu atentie sfera elementelor a caror afectare determina existenta unei amenintari la adresa securitatii nationale. Acestea, in conditiile imposibilitatii definirii obiective, trebuie sa poata fi cel putin determinabile prin stabilirea concreta a elementelor componente. Pe de alta parte, Curtea constata ca notiunea de ‘securitate nationala’ este indisolubil legata de elementele prevazute de art.3 din Legea nr.51/1991, sfera de cuprindere a acestei notiuni fiind determinata si de acestea. Or, in ceea ce priveste dispozitia de lege criticata, Curtea constata ca legiuitorul a ales sa utilizeze o notiune – ‘interese ale tarii’ – a carei sfera de cuprindere necesita ea insasi identificarea elementelor ce o compun. Cu alte cuvinte, legiuitorul a ales sa determine limitele unei notiuni generice prin utilizarea unei alte notiuni care este caracterizata, de asemenea, prin generalitate.
  3. In continuare, Curtea constata ca, in cadrul sintagmei criticate, legiuitorul utilizeaza adjectivul ‘asemenea’, care are semnificatia de ‘asemanator; care seamana cu cineva sau cu ceva’. Astfel, Curtea apreciaza ca, din modul de redactare, rezulta ca sintagma criticata trebuie analizata si in corelatie cu sintagma ‘capacitatii de aparare’.
  4. Curtea constata ca notiunea de ‘capacitate de aparare a tarii’ are o sfera de cuprindere care inglobeaza elementele necesare definirii si determinarii ei. Cu alte cuvinte, activitatile prevazute de art.3 lit.f) din Legea nr.51/1991 care pot aduce atingere capacitatii de aparare presupun in mod necesar posibilitatea producerii unui efect negativ cel putin asupra unui element dintre cele care concura 30 la definirea si determinarea ‘capacitatii de aparare’. Or, acest fapt presupune ca toate elementele care tin de capacitatea de aparare sunt in sfera de cuprindere a acestei notiuni, neputandu-se pozitiona in cadrul ‘altor interese ale tarii’.
  5. Asa fiind, Curtea apreciaza ca folosirea adjectivului ‘asemenea’ este utilizata de legiuitor pentru a sublinia, eventual, o alta caracteristica a ‘intereselor tarii’. Curtea apreciaza ca acest lucru presupune ca exista deja o clasificare a ‘intereselor tarii’, ‘institutiile democratice ale statului’ si ‘capacitate de aparare’ apartinand aceleiasi categorii, astfel ca folosirea sintagmei ‘altor asemenea interese ale tarii’ ar determina aplicarea celorlalte elemente continute de aceasta categorie. Or, o astfel de clasificare nu exista la nivel legislativ, pentru a putea fi aplicata in coroborare cu dispozitiile de lege criticate. Totodata, Curtea apreciaza ca determinarea continutului unei astfel de categorii nu poate fi realizata nici prin coroborarea anumitor dispozitii legislative. Astfel, continutul si limitele sintagmei ‘altor asemenea interese ale tarii’ raman la libera apreciere a organului abilitat sa aplice legea, in/din aceasta categorie putand fi, astfel, introduse sau excluse elemente, care desi se circumscriu ‘intereselor tarii’ nu pot fi cunoscute de destinatarul normei.
  6. Pe de alta parte, Curtea retine ca analiza existentei amenintarilor la adresa securitatii nationale a Romaniei, in cazul dispozitiei de lege criticate, trebuie sa se realizeze prin corelarea formei/modalitatii de manifestare a activitatilor prevazute de art.3 lit.f) din Legea nr.51/1991 cu scopul urmarit/valoarea lezata prin acea activitate.
  7. Astfel, forma/modalitatea de manifestare a activitatilor prevazute de art.3 lit.f) din Legea nr.51/1991 ramane fara semnificatie, din perspectiva existentei unei amenintari la adresa securitatii nationale, daca nu este realizata cu scopul de a inlatura prin forta institutiile democratice ale statului sau daca nu poate aduce atingere capacitatii de aparare a tarii. Acest lucru nu semnifica insa ca faptele respective nu pot intra sub incidenta raspunderii penale sau a altor forme de raspundere.
  8. In acest context, Curtea reitereaza cele retinute in Decizia nr.91 din 28 februarie 2018, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.348 din 20 aprilie 2018. Cu acel prilej, instanta de contencios constitutional a constatat ca modul de reglementare a sintagmei ‘aduc atingere grava drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor romani’, cuprinsa in dispozitiile art.3 lit.f) din Legea nr.51/1991, determina o sfera larga de aplicare a acesteia, ceea ce contravine art.1 alin.(5) care consacra principiul legalitatii, art.26 referitor la viata privata si art.53 care reglementeaza conditiile restrangerii exercitiului unor drepturi sau al unor libertati. Curtea a retinut ca, din analiza dispozitiilor art.3 din Legea nr.51/1991, amenintarile la adresa securitatii nationale sunt privite fie din perspectiva faptelor concrete savarsite de catre o persoana, fie din perspectiva subiectului care poate suferi o vatamare/atingere ca urmare a unei fapte. Astfel, se poate afirma ca amenintarile la adresa securitatii nationale se obiectivizeaza, pe de-o parte, in acele actiuni/fapte care, indiferent de faptuitor, prin efectul lor sunt prezumate absolut a avea un impact direct asupra societatii, in ansamblu, si, pe de alta parte, in acele actiuni/fapte care prin efectul lor au un impact direct asupra anumitor persoane determinate si un impact mediat asupra societatii, in ansamblu. Curtea a retinut ca, in esenta, amenintarile la adresa securitatii nationale mentionate in art.3 din Legea nr.51/1991 pot fi circumscrise fie din perspectiva faptelor concrete savarsite de catre o persoana, fie din perspectiva subiectului care poate suferi o vatamare/atingere ca urmare a unei fapte.
  9. Or, Curtea constata ca sfera de cuprindere a sintagmei ‘altor asemenea interese ale tarii’ ramane la libera apreciere a organului abilitat sa aplice legea, fara a putea fi circumstantiata de destinatarul normei. Astfel, prin corelarea intre forma/modalitatea de manifestare a activitatilor prevazute de art.3 lit.f) din Legea 32 nr.51/1991 cu scopul urmarit/valoarea lezata prin acea activitate, in acest caz posibilitatea aducerii atingerii ‘altor interese ale tarii’, nu se mai poate determina limita de aplicare a dispozitiei de lege criticate. Caracterul deschis al sintagmei criticate determina posibilitatea introducerii sau excluderii de elemente in/din aceasta categorie, actiune care se rasfrange si asupra limitelor de aplicare a dispozitiei de lege criticate. In acest mod, limitele de aplicare a dispozitiei de lege criticate nu mai pot fi cunoscute de destinatarii normei, care, astfel, nu-si pot corecta conduita si nu pot fi capabili sa prevada, intr-o masura rezonabila, consecintele care pot aparea dintr-un act determinat.
  10. Asadar, Curtea constata ca dispozitiile criticate nu instituie reguli clare pentru a oferi cetatenilor o indicatie adecvata cu privire la circumstantele si conditiile in care organele cu atributii in domeniul securitatii nationale sunt imputernicite sa recurga la masura supravegherii tehnice.
  11. Avand in vedere aceste aspecte si caracterul intruziv al activitatilor specifice culegerii de informatii care presupun restrangerea exercitiului unor drepturi sau al unor libertati fundamentale ale omului, Curtea constata ca este obligatoriu ca acestea sa se realizeze intr-un cadru normativ clar, precis si previzibil, atat pentru persoana supusa acestei masuri, cat si pentru organele de urmarire penala si pentru instantele de judecata. In caz contrar, s-ar ajunge la posibilitatea incalcarii intr-un mod aleatoriu/abuziv a drepturilor fundamentale, esentiale intr-un stat de drept, privind viata intima, familiala si privata si secretul corespondentei. Este indeobste admis ca drepturile prevazute la art.26 si art.28 din Constitutie nu sunt absolute, insa limitarea lor trebuie sa se faca cu respectarea dispozitiilor art.1 alin.(5) din Legea fundamentala, iar gradul de precizie a termenilor si notiunilor folosite trebuie sa fie unul ridicat, data fiind natura masurilor intruzive reglementate (a se vedea, in acelasi sens, Decizia nr. 51 din 16 februarie 2016, precitata, par.48). 33
  12. Pentru toate aceste argumente, Curtea constata ca sintagma ‘ori altor asemenea interese ale tarii’, cuprinsa in dispozitiile art.3 lit.f) din Legea nr.51/1991 privind securitatea nationala a Romaniei, incalca prevederile constitutionale cuprinse in art.1 alin.(5) care consacra principiul legalitatii, art.26 referitor la viata privata si art.53 care reglementeaza conditiile restrangerii exercitiului unor drepturi sau al unor libertati”. (Irinel I.).

N.R – Reamintim cititorilor ca, incepand cu anul 2015, directorul general al ziarului nostru, a devoalat ilegalitatea acestor mandate atat in declaratii de presa cat si in emisiunile tv de la B1 si Nasul Tv.

 

Facebook Comments

Eveniment

ASOCIAŢIA CADRELOR MILITARE ÎN REZERVĂ ŞI ÎN RETRAGERE DIN SERVICIUL ROMAN DE INFORMATII (ACMRR- SRI), SEDIUL CENTRAL, O OAZĂ DE BUN SIMŢ, DE RESPECT NECONDIŢIONAT PENTRU TOŢI MEMBRII SI SIMPATIZANŢII SĂI, PRECUM ŞI PENTRU ORICE PERSOANĂ CARE ÎI TRECE PRAGUL.

Publicat

pe

De

Am avut de făcut astăzi un mic ”serviciu” de suflet pentru un fost coleg de unitate care este în imposibilitatea de a se deplasa (o boala incurabilă dobandită, cu certitudine, confirmata de medici, urmare abuzurilor și ilegalitatilor savarsite de SRI asupra sa in perioada 2013-2016), respectiv de a-i achita cotizația și a-i viza legitimația și permisele la ACMRR SRI București.

 

Va mărturisesc cu sinceritate că am pășit în interiorului sediului central din str. Toamnei nr. 37 din sectorul 2 cu o oarecare strângere de inima și cu o relativă teamă de a fi abordat de sus și tratat, hai să spunem, cu fără prea mare condescendență.

Motivul acestei păreri preconcepute la prima mea prezența în această organizație (care este, o spun cu toată convingerea, ”un al doilea alt SRI”!) este simplu: cât timp am lucrat în SRI, eu cel puțin, nu am întâlnit – în majoritatea situațiilor, excepțiile întărind regula – decât atitudini arogante, de suficientă și superioritate la ofițerii mai vechi și mai în vârstă, precum și o așa-zisă intransigența disproporționată față de o anumită greșeală / eroare profesională ori disciplinară, încât mi-am închipuit că pe vremea mult hulitei Securități, trebuia să fie mult mai rău! Deja vedeam imaginativ pe bătrânii ofițeri de Securitate, acum în rezervă ori retragere, după caz, plictisiți, aruncându-mi priviri piezise, disprețuitoare sau, pur și simplu, nebagându-mă in seama, pentru ca, într-un final, să fiu chestionat, probabil imi ziceam eu, cu o voce răstită, ce dracu‘ caut eu pe acolo (nefiind nici membru al Asociației!).

Am avut parte de cea mai plăcută surpriză relevantă din ultimii ani: oameni calmi, dovedind tact și răbdare, s-au lămurit cu privire la scopul vizitei mele și, tratandu-mă cu un respect de care nu prea am mai avut parte în viața recentă, au rezolvat imediat acea obligație de membru a fostului meu camarad de armă, constând în: încasarea sumei de bani statutar datorate, eliberarea chitanțelor, vizarea legitimației și a celorlalte trei permise de acces; mi-au dorit succes în activitate și m-au salutat cu un respect – în exprimare și atitudine – ca din altă lume.

Și, da, acolo este o altă lume!!

Nu cea a lui Maior, Coldea sau Pasăre ori Ghiță, Puiu Gheorghe etc. când erau “la butoane”, nici chiar a lui Hellvig, care a promis modernizare, transparență și apropiere de cetățean. Probabil s-a luat cu securitatea națională și a uitat!

Este o discrepanță, o fractură uluitoare, de neexplicat între ofițerii activi și atmosfera în care lucrează ei acum și mediul tonic, prietenos pe care și l-au creat „bătrânii mohicani” ai Serviciului!

Veteranii ofițeri ai informațiilor / contrainformațiilor românești sunt profesioniști, „te citesc din prima”, au exercițiul unei comunicări civilizate și cultura socio-emoțională a unei atitudini de oameni rasați.

Te înconjoară, dacă nu este prea exagerată expresia, cu căldură, sau – cel puțin – nu au acea atitudine grobiană de „flit”, de răceală, de respingere și antipatie pe care le-am remarcat la mulți superiori în vremea când eram ofițer activ.

De aceea am scris la început că este al doilea alt SRI!

Mărturisesc că, astăzi, mi-am schimbat radical opinia despre o parte din fosta Securitate. A făcut abuzuri, incontestabil, dar nu acesta este scopul acestui mic articol, ci cel de a reabilita un mare adevăr: din fosta Securitate nu te dădeau afară cu ciomagul și cu un șut în cur, nu îți căutau nod în papură pentru că deveneai incomod si raportai coruptia si fărădelegile facute de generalii si coloneii din acea vreme. Șefi care, oricum, nu le „comiteau” în halul asta cu furturi de milioane de euro sau USD, cu preluări ostile de firme, sau excursii în Seychelles cu Sebi Ghiță, ca Maior și Coldea și tot neamul lor, sau cu Cristian Rizea, precum generăleasa cu numele de scenă Anaconda, numită de „preteni” și Istode etc.).

„Păcat că cei din conducerea SRI nu-i bagă în seama pe acești adevărați profesioniști decât la câte o zi – două aniversare pe an! Și,  mai grav, nu le utilizează potențialul profesional decât intr-un procent de 3-5%, dar, chiar și în aceste cazuri mai mult formal, de nevoie sau de silă! !”

Cert este că, în cele câteva minute petrecute printre acești oameni, nu am avut niciun moment dat impresia că, în tinerețea lor, aceștia ar fi fost în stare să facă împotriva semenilor și colegilor lor grozăviile binomului SRI-DNA, respectiv de a comanda dosare penale contrafăcute colegilor si a-i aresta.

Pe ofițerii care „călcau pe bec”, dacă fapta era chiar „groasă” și șefii nu mai aveau cum s-o acopere, îi trecea în rezervă, dar nu cu dușmănie, răutate și scrasnete de masele că astăzi. Mai mult, pentru fiecare astfel de caz, se străduia să le găsească un loc de muncă. Dacă greșeală era din culpă, mai ușoară, mai puțîn deranjantă, nu făceau din țânțar armăsar, nu o amplificau că să tabere cu ciomagul pe cel în cauza, ci, cu tact și înțelegere, în ședințele de comandă și de partid, se identificau soluțîi elegante, care – chiar punitive – nu-l îngropau de tot pe ofițer (astăzi, uneori, chiar la propriu!)

Domnilor, felicitări pentru decența și eleganța dv. !

Indemn cititorii sa viziteze siteul acmrr-sri.ro/contact/! (Ec Adrian Radu).

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

EXPLOZIV/GABRIEL OPREA DA LOVITURA IN ULTIMA ZI DE CAMPANIE ELECTORALA

Publicat

pe

De

Atacat miseleste in ultimele doua zile de campanie electorala, in media, prin nelipsitul actor politic (DNA) ceea ce demonstreaza ca Statul Paralel realizeaza pericolul ce il reprezinta acest partid, Gabriel Oprea si UNPR au dat o lovitura de imagine, azi la Braila.

 

„Cine bate palma cu Oprea și UNPR are garanția respectării cuvântului dat”

Societatea civila si sindicatele au realizat ca UNPR este partidul care se implica activ in apararea intereselor nationale si ale cetatenilor. Astfel, in data de 24.05.2019, la Brăila, presedintele UNPR, domnul Gabriel Oprea a semnat protocolul de colaborare și susținere politică cu Sindicatul Național Telecomunicații Mobile (SNTM) reprezentat legal prin președinte – Florin Bica, totodată, acesta având si calitatea de vicepreședinte al sectorului Telecomunicații Blocul Național Sindical (BNS) și de secretar general al Federației Naționale a Lucrătorilor (FNL).

Sindicatele numara un important bazin de lucratori pe care acestia se sprijina atunci cand drepturile fundamentale sunt incalcate. UNPR ofera garantia ca impreuna vor avea acelasi efort de implicare pentru o viata cu onoare si demnitate umana, ca drepturile fundamentale romanilor vor fi respectate prin implicarea continua a sustinerii democratiei romanesti.

Președintele UNPR a semnat, de asemenea, un protocol de colaborare și susținere politică între partid și Asociația Profesională a Angajaților din Pază (APAP), reprezentată de Mihai Constantinescu și Academia Națională Bodyguard (ANB), centru de formare profesională, instruire și perfecționare al APAP, reprezentată de Tiberiu Tănase.

Protocoalele semnate astăzi au ca obiect:

  • Protejarea drepturilor si libertăților fundamentale ale omului;
  • Promovarea statului de drept si a democrației la nivel internațional;
  • Apărarea drepturilor civile, politice, economice, sociale și cultural.
  • Asigurarea protecției profesionale și sociale pentru membri;
  • Susținerea, la toate nivelurile, a drepturilor și intereselor membrilor;
  • Conlucrarea pentru îndeplinirea aspirațiilor de libertate și dreptate socială;
  • Formularea și susținere unor proiecte de acte normative sau modificări ale legislației in interesul cetatenilor patriei.

Semnatarii protocoalelor au afirmat întreaga susținere a formațiunilor pe care le reprezintă, a conducerilor și a membrilor acestora pentru UNPR, în ceea ce privește alegerile europarlamentare din 26 mai, a celor locale și parlamentare de anul viitor, precum și a activității partidului, în general.

Președintele UNPR i-a asigurat că partidul pe care îl conduce va milita pentru respectarea drepturilor acestor formațiuni sindicale și asociative și va lupta pentru promovarea intereselor lor legitime în plan politic și legislativ. (Cristina T.).

 

 

 

Articolul EXPLOZIV/GABRIEL OPREA DA LOVITURA IN ULTIMA ZI DE CAMPANIE ELECTORALA apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Delta ACM 93 a intrat azi in insolvenţă

Publicat

pe

De

Compania a fost cumpărată anul trecut de o firmă a Primăriei Sectorului 3 și asfaltează străzile din Ploiești.

Contractul pentru întreţinerea străzilor din Ploieşti, încheiat între Primăria Ploieşti şi Delta în  2013 expira la finele anului trecut şi administraţia locală avea de ales între organizarea unei noi licitaţii sau prelungirea contractului. A fost preferată varianta mai simplă, mai ales că angajaţii primăriei se mişcă foarte greu pentru organizarea unei proceduri de achiziţie în timp util.

Asta deşi Adrian Dobre a anunţat că administraţia locală va aplica penalităţi pentru întârzierile înregistrate de Delta ACM, edilul a propus prelungirea acestui contract, până în momentul finalizării unei noi licitaţii.

Administratorul societății Delta A.C.M. a depus o cerere de deschidere a procedurii de insolvență începând cu data de 16.05.2019, în vederea protejării intereselor companiei și a asociaților.

Iata ca, acum doua ore, instanta a aprobat insolventa. Asta e administratia sub mandatului lui Adrian Dobre. Fara comentarii…( Cerasela N.).

 

 

 

Articolul Delta ACM 93 a intrat azi in insolvenţă apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Maramureș

Eveniment15 ore inainte

ASOCIAŢIA CADRELOR MILITARE ÎN REZERVĂ ŞI ÎN RETRAGERE DIN SERVICIUL ROMAN DE INFORMATII (ACMRR- SRI), SEDIUL CENTRAL, O OAZĂ DE BUN SIMŢ, DE RESPECT NECONDIŢIONAT PENTRU TOŢI MEMBRII SI SIMPATIZANŢII SĂI, PRECUM ŞI PENTRU ORICE PERSOANĂ CARE ÎI TRECE PRAGUL.

Am avut de făcut astăzi un mic ”serviciu” de suflet pentru un fost coleg de unitate care este în imposibilitatea...

Eveniment2 zile inainte

EXPLOZIV/GABRIEL OPREA DA LOVITURA IN ULTIMA ZI DE CAMPANIE ELECTORALA

Atacat miseleste in ultimele doua zile de campanie electorala, in media, prin nelipsitul actor politic (DNA) ceea ce demonstreaza ca...

Eveniment3 zile inainte

Delta ACM 93 a intrat azi in insolvenţă

Compania a fost cumpărată anul trecut de o firmă a Primăriei Sectorului 3 și asfaltează străzile din Ploiești. Contractul pentru întreţinerea...

Inspirație deplină pentru mobila de bucătărie potrivită Inspirație deplină pentru mobila de bucătărie potrivită
Afaceri3 zile inainte

Inspirație deplină pentru mobila de bucătărie potrivită

Ori ce câte ori avem nevoie de o sursă de inspirație sau de un sfat bun pentru alegerea celei mai...

Eveniment4 zile inainte

Fals si uz de fals la Politia Locala Ploiesti/Mason in Serviciul de Interventie Rapida (“mascatii” institutiei)

Aproape 1.000 de loji masonice cu venituri nefiscalizate se ascund în spatele a mai puțin de 36 de ONG-uri. În...

Turism4 zile inainte

Eforie Nord: cate crezi ca stii despre aceasta statiune?

Eforie Nord este o localitate componentă a orașului Eforie din județul Constanța, Dobrogea, România. Cunoscută ca fiind a doua stațiune...

Eveniment5 zile inainte

Editorial / Microbii în costumele lor scumpe, ce au ajuns șefi peste prostime

ALDE Mehedinţi a fost în mod sigur revelaţia ultimului  scrutin parlamentar din anul 2016 în judeţ. A obţinut în judeţ...

Eveniment6 zile inainte

Comunicat de presă/Se solicită intervenția Guvernului României pentru soluționarea situației privind îndepărtarea monumentului ecvestru al Domnitorului Mihai Viteazul din Piața Unirii din Oradea

În decembrie 2015, un om de afaceri, reţinut şi ulterior trimis în judecată de DNA, denunţă la DNA pe fostul...

Eveniment7 zile inainte

Care este adevărul?Prostie, dezinteres, bataie de joc si/sau incompetenta?

Card de credit cu 55 zile fără dobândă. Card de credit 30 zile cu dobândă zero și fără comisioane. Mesaje...

EvenimentO săptămână inainte

Comunicat de Presa

Vineri, 17.05.2019, începând cu ora 11:30, va avea loc la HOTEL CENTRAL Ploiești, sala ALFA (etaj 2), ședința de lucru...

EvenimentO săptămână inainte

BOMBA ZILEI/Directorul Ziarului Incisiv de Prahova intra in politica/Vicepresedinte UNPR si presedinte UNPR Organizatia Municipiului Ploiesti

O bomba in adevaratul sens al cuvantului  a intrat chiar in redactia ziarului Incisiv de Prahova. Ofiterul SRI, in rezerva,...

10 greșeli pe care le fac antreprenorii români în marketing online 10 greșeli pe care le fac antreprenorii români în marketing online
AfaceriO săptămână inainte

10 greșeli pe care le fac antreprenorii români în marketing online

La ora actuală există o cantitate impresionată de articole, tutoriale, ghiduri și filmulețe pe YouTube care ne învață să facem...

UncategorizedO săptămână inainte

Old Blacks Festival lanseaza rockeri noi

Ca și anul trecut, organizatorii festivalului Old Blacks, Rock&More, care are loc pe 7 si 8 iunie 2019 la Quantic...

EvenimentO săptămână inainte

Florin Diaconu ocupa functia de director la APM PRAHOVA- in mod ILEGAL/Florin Diaconu este mai presus de lege?!.

Florian Coldea, este așteptat pentru audieri joi, 16 mai, de către procurorii Secției de anchetare a magistraților în dosarul Laurei...

Uncategorized2 săptămâni inainte

VIVE PRO EYE ESTE LANSAT ÎN EUROPA

Sistemul VR pentru companii poate fi achiziționat de pe website-ul Vive.com și din portofoliul retailerilor selectați din peste 25 de...

Eveniment2 săptămâni inainte

Minune/Consilierul juridic al Politiei Locale Ploiesti isi face datoria/FELICITARI

Omul de casă al PSD Mehedinți,  materia cenușie a partidului lui Aladin Georgescu, omul orchestră, care cântă la coarda puterii...

Trending