Connect with us

Exclusiv

Studiu Microsoft: Gradul de pregătire digitală, factor esențial în susținerea organizațiilor, în perioada pandemiei

Publicat

pe

La nivel global, companiile și-au îndreptat atenția spre gradul de implicare al angajaților la locul de muncă și spre bunăstarea socială

Economist Intelligence Unit (EIU) a publicat rezultatele unui amplu studiu privind evoluția relației dintre tehnologie, mediul de afaceri și oameni, în perioada pandemiei COVID-19. Studiul publicat de EIU prezintă perspectiva liderilor de afaceri din opt industrii distincte asupra provocărilor și oportunităților aduse de pandemie la nivelul organizațiilor și despre modul în care inițiativele digitale au fost adaptate la noua realitate.

Comandat de Microsoft, studiul EIU este menit să scoată la lumină perspectivele anului trecut și să se axeze pe aspectele care trebuie luate în considerare pentru viitor. Studiul a analizat în special aspectele legate de lanțurile de aprovizionare, munca de la distanță, analiza predictivă, procesul de luare a deciziilor și siguranța și bunăstarea angajaților.

Cercetătorii au făcut conexiuni între gradul de maturitate digitală a organizațiilor și capacitatea acestora de a rezista în fața acestor schimbări fără precedent, descoperind o corelație puternică: cu cât companiile s-au axat mai mult pe transformarea digitală, cu atât mai repede au reușit să-și redreseze capacitățile operaționale și să-și sprijine angajații în a se adapta noilor condiții de muncă.

„Pandemia COVID-19 a arătat importanța instrumentelor digitale în ceea ce privește capacitatea companiilor de a răspunde rapid la schimbări majore”, a declarat Michael Gold, managing editor, The Economist Intelligence Unit.

 

Toate industriile își concentrează atenția asupra angajaților și impactului social

Studiul a arătat că industriile acordă o atenție tot mai mare implicării și gradului de apropiere al angajaților – între ei, la munca lor și la definirea și urmărirea unui scop comun. Procentul respondenților care susțin că gradul de implicare al angajaților este un efect urmărit când vine vorba de noi tehnologii a crescut de la 24% (înainte de pandemie) la 36% (în perioada COVID), și a fost mai mare cu peste 10 puncte procentuale în industria prelucrătoare, în sectorul serviciilor financiare, în retail și în educație.

Pandemia a evidențiat preocupările sociale – 75% dintre respondenți sunt de părere că transformarea digitală ar trebui să treacă dincolo de succesul unei afaceri pentru a sprijini societatea, pentru a crea oportunități de muncă accesibile și pentru a găsi modalități de abordare a problemelor legate de schimbările climatice și amprenta de carbon.

La nivel global, se remarcă tendința de accelerare a investițiilor în tehnologie

Instrumentele digitale au devenit indispensabile în toate industriile, iar cele care sunt puternic digitalizate au raportat o mai mare agilitate în ceea ce privește facilitarea muncii de la distanță, refacerea lanțurilor logistice afectate și identificarea unor noi metode de relaționare cu piața.

Fie că erau pregătite sau nu, organizațiile din toate industriile au accelerat procesele de transformare și au început să se bazeze mai mult pe instrumentele digitale. În cazul acestora, tehnologia cloud a fost foarte importantă, 50% dintre organizații spunând că aceasta a jucat un rol esențial în ceea ce privește operațiunile lor, în perioada pandemiei. Alte instrumente digitale menționate de organizații sunt: tehnologiile care facilitează munca de la distanță (40%), soluțiile de inteligență artificială și machine learning (33%), precum și IoT (31%).

Impactul pandemiei asupra industriilor arată efectele priorităților digitale asupra oamenilor

Fiecare industrie funcționează diferit, iar pandemia a expus lacunele digitale în moduri diferite. Profesorii și-au exprimat îngrijorarea cu privire la aspectele legate de accesul la educație și incluziune, în timp ce producătorii auto s-au axat pe schimbările climatice. În toate industriile, răspunsul uman la tehnologie a fost un factor de neignorat și o contragreutate la beneficiile pe care le-ar putea avea afacerile. Concluziile studiului, în funcție de industrie, sunt următoarele:

  • Respondenții din industria autoau menționat schimbările climatice ca fiind principalul beneficiu al transformării digitale. De asemenea, în industrie, investițiile sunt direcționate spre automatizare, eficiența proceselor și îmbunătățirea competențelor digitale la nivelul forței de muncă.
  • Respondenții din domeniul educațieimenționează dezvoltarea competențelor și incluziunea ca beneficii majore ale transformării digitale în domeniul lor, dar sunt îngrijorați de lipsa instrumentelor, fapt care creează o barieră în calea progresului digital, precum și de integrarea fragmentată a soluțiilor tehnologice la nivelul departamentelor.
  • Organizațiile care activează în domeniul serviciilorfinanciare au fost cele mai pregătite din punct de vedere digital pentru a face față provocărilor aduse de pandemie (precum carantina sau sincopele din lanțurile de aprovizionare). Respondenții au considerat că pandemia a evidențiat avantajul competitiv pe care îl au companiile pregătite din punct de vedere digital.
  • Organizațiilor guvernamentalele-a fost mai ușor să obțină bugete pentru investiții în tehnologie, la începutul pandemiei, și au prioritizat, în general, instrumentele care facilitează munca de la distanță și colaborarea. Cu toate acestea, deficitul în materie de competențe, precum și potențialul impact negativ asociat cu noile tehnologii rămân bariere în calea transformării digitale.
  • Organizațiile din domeniul sănătății,care se bazează într-o măsură foarte mare pe interacțiunile directe, au trecut prin cele mai mari transformări cauzate de pandemie, în ceea ce privește interacțiunile interne și externe. Respectând cu strictețe reglementările privind confidențialitatea pacienților, industria s-a adaptat rapid și a adoptat capabilități virtuale, în paralel cu investițiile sporite datorate presiunii cauzate de pandemie.
  • Înainte de pandemie, în industria prelucrătoare se făceau deja demersuri pentru a acoperi deficitul în materie de competențe. De asemenea, diversitatea și incluziunea, dezvoltarea competențelor și schimbările climatice se numără printre principalele preocupări care pot fi adresate prin intermediul transformării digitale, potrivit respondenților.
  • Respondenții din mass-media și comunicațiisunt îngrijorați de faptul că nu vor putea ține pasul cu schimbările tehnologice și sunt de părere că principalul beneficiu al transformării digitale, la nivelul industriei, este reprezentat de combaterea dezinformării.
  • Industria de retail și a bunurilor de larg consumse arată optimistă, considerând că transformarea digitală ar putea avea un impact pozitiv asupra oportunităților de locuri de muncă, acesta fiind sectorul care a acordat cea mai mare atenție impactului social pozitiv al tranziției la modelul de lucru de la distanță.

Studiul a acoperit 15 țări de pe continentul american, Asia-Pacific și Europa, fiind efectuat pe un eșantion de 800 de respondenți (directori executivi), câte 100 din cele opt industrii: automotive, bunuri de larg consum și retail, educație, servicii financiare, sectorul guvernamental, sănătate, producție, mass-media și comunicații.

Despre The Economist Intelligence Unit

EIU este divizia de leadership, cercetare și analiză a The Economist Group și lider global în aria de business intelligence pentru management. EIU aduce noi perspective, orientate spre viitor, având acces la peste 750 de analiști, experți și colaboratori la nivel național, care aduc informații de cea mai bună calitate, pentru mai bine de 200 de țări și regiuni.

Despre Microsoft

Microsoft susține companiile în procesul transformării digitale și facilitează dezvoltarea, implementarea și utilizarea tehnologiilor inteligente de tip cloud. Misiunea Microsoft este aceea de a sprijini fiecare organizație și individ, de la nivel global, în a realiza mai mult.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

Xiaomi Mi 11 Ultra, disponibil pe canalele de vânzare oficiale

Publicat

pe

De

Flagship-ul Xiaomi aduce cea mai revoluționară tehnologie la dispoziția utilizatorilor din România

 

București, România, 14 iunie 2021 – Mi 11 Ultra, cel mai nou flagship din portofoliul Xiaomi, revoluționează fotografia și filmarea cu telefonul mobil, fiind echipat cu una dintre cele mai puternice camere din istoria telefoanelor. Începând de azi, telefonul Mi 11 Ultra, în varianta 12GB+256GB, este disponibil la prețul recomandat de 6.999,00 lei, pe canalele oficiale de vânzare: Mi Home, Mi Store, eMAG, Altex, Flanco, PC Garage, Evomag.

Mi 11 Ultra face un salt important în privința tehnologiei camerelor de pe telefoanele inteligente, fiind dotat cu senzorul Samsung GN2. Dispozitivul merge și mai departe prin setup-ul triplu la nivel pro, format numai din camere “principale”. Datorită acestuia, Xiaomi ajunge din nou în topul DXOMARK: Mi 11 Ultra este cel mai bun telefon inteligent pentru fotografii din lume. Cu ecran DotDisplay quad-curved de 120Hz și WQHD+, încărcare cu fir și încărcare wireless turbo la 67W, Mi 11 Ultra oferă o experiență premium dusă la extrem.

Mi 11 Ultra marchează un reper important în fotografia la cel mai înalt nivel cu telefoanele inteligente și continuă tradiția Mi 10 Ultra. Setup-ul triplu de camere la nivel pro are un hardware de mare putere și un software avansat, care i-au adus primul loc în clasamentul DXOMARK.

Telefonul performează și la capitolul filmare. Toți cei trei senzori înregistrează la calitate video 8K 24fps, iar camera principală este dotată cu tehnologiile Dolby Vision® și HDR10+. Astfel, calitatea și acuratețea imaginilor sunt excelente, cu luminozitate perfectă și o reprezentare a umbrelor foarte exactă.

Sistemul audio al lui Mi 11 Ultra este la înălțime. Telefonul are difuzoare duale, calibrate de experții Harman Kardon, colaborare ce a început odată cu lansarea Mi 11. În partea de jos, Mi 11 Ultra are un difuzor superlinear și mai puternic de 1216P, care îi asigură o amplitudine maximă de 0.8mm, cea mai “zgomotoasă” din industrie. Cu o configurare hardware de excepție, detectare inteligentă a sunetului și reglajele unor specialiști de top, Mi 11 Ultra oferă o performanță audio optimă.

Mi 11 Ultra are un spate ceramic premium, plăcut la atingere și un design elegant. Telefonul este disponibil în două culori: Ceramic White și Ceramic Black.

Imaginile produsului sunt disponibile aici: Mi 11 Ultra

One Pager: Mi 11 Ultra

Despre Xiaomi Corporation

Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și listată pe tabloul principal al Bursei de valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de internet, telefoane inteligente și hardware inteligent, conectate printr-o platformă IoT.

Punând accent deopotrivă pe inovație și calitate, Xiaomi este preocupată constant ca utilizatorii săi să se bucure de o experiență de înaltă calitate și totodată pune accent pe eficiența operațională. Compania construiește fără încetare produse uimitoare, cu prețuri juste, pentru a le permite tuturor oamenilor să se bucure de o viață mai bună prin intermediul unei tehnologii inovatoare.

Xiaomi este al treilea cel mai mare brand de telefoane inteligente la nivel mondial, din punct de vedere al livrărilor din trimestrul al patrulea din 2020. De asemenea, compania a creat cea mai mare platformă AIoT (AI+IoT) din lume pentru utilizatorii săi, cu 351.1 milioane de dispozitive inteligente conectate la această platformă, în afară de telefoane și laptopuri. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de piețe din întreaga lume. În august 2020, compania s-a clasat pe locul 422 în topul Fortune Global 500, urcând 46 de poziții față de 2019. De asemenea, s-a situat pe locul 7 între companiile de internet din clasament.

Xiaomi face parte din Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

Pentru mai multe informații despre Xiaomi, vizitează: http://blog.mi.com/en/

Urmărește update-urile despre Xiaomi România pe Facebook, Instagram, Youtube.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Aduceți emoția de pe stadion în propria casă cu ajutorul lui The Premiere

Publicat

pe

De

Vă puteți bcuura de o experiență imersivă a meciurilor, din confortul propriei case

România, București – 11 iunie 2021 – Divertismentul în propria locuință a căpătat semnificații noi în ultimii ani. Canelele sportive, serviciile de streaming și rețelele sociale au transformat modul în care oamenii produc și consumă știri sportive și conținut sportiv. Această schimbare a determinat o cerere accentuată pentru experiențe noi de divertisment care pot fi găsite pe televizoare premium și videoproiectoare, întrucât utilizatorii vor experiențe de vizionare de calitate foarte bună și cât mai imersive, să simtă energia meciului de fotbal, similar cu experiența de pe un stadion.

Pe măsură ce competitiile sportive încep să se întoarcă la activitatea pre-pandemică, consumatorii au acum opțiunea de a-și urmări echipa preferată de acasă fără a pierde nicio secundă de acțiune.

Cheia pentru a aduce această experiența de pe stadion în propria casă este un ecran ultra-large de înaltă calitate, Samsung Premiere fiind un proiector care oferă o calitate a imaginii dramatică și un sunet surround captivant care vă oferă senzația că ați fi la locul acțiunii, chiar dacă sunteți în propria casă.

Ecranul de 130 de inci devine poarta de acces către stadion

The Premiere poate crea un ecran mult mai mare decât al unui televizor obișnuit, folosind doar un perete gol. Spre deosebire de proiectoarele tradiționale care necesită o distanță de trei până la patru metri de perete pentru o calitate optimă a imaginii, The Premiere poate fi amplasat aproape oriunde și oferă o dimensiune a ecranului de până la 130 inci, chiar și atunci când este plasat la doar 23,8 cm distanță de perete.

Proiectorul nu presupune un proces de instalare complicat, utilizatorii trebuie doar să conecteze cablul de alimentare al acestuia și să se conecteze la o rețea de internet. The Premiere are un design compact, astfel încât utilizatorii îl pot muta cu ușurință oriunde în încăpere.

Rezoluție 4K dinamică pentru cea mai imersivă experiență a meciului

Proiectoarele convenționale oferă o intensitate culorilor și o calitate a imaginii medie, prin urmare pentru a crea o experiență complet nouă, Samsung a încorporat tehnologiile sale de pe televizoare în crearea lui The Premiere, astfel încât utilizatorii să se poată bucura de rezoluție dinamică 4K pe un ecran mult mai mare decât cel al unui televizor.

Prin utilizarea tehnologiei unice și de ultimă generație cu laser triplu, The Premiere oferă o calitate a imaginii bogată și vibrantă. Acesta redă culorile mai precis, produce mai puțină căldură și oferă o durată de viață mai lungă, fiind un produs premium care oferă o experiență completă de vizionare. Indiferent dacă vă uitați la cel mai recent documentar sportiv la rezoluție 4K sau la meciul de fotbal al echipei preferate, The Premiere oferă experiențe de divertisment captivante, la rezoluția cea mai bună.

Calitate uimitoare a imaginii, indiferent de momentul zilei

Fiind primul proiector HDR10+ din lume, The Premiere oferă o luminozitate maximă de 2.800 lumeni ANSI2. Vă puteți bucura de o calitate a imaginii similară cu cea de la cinema chiar și în mijlocul zilei, când lumina soarelui strălucește puternic, ceea ce înseamnă că puteți urmăriți emisiunile preferate indiferent de condițiile de lumină ambientală din jur. The Premiere oferă, de asemenea, un raport de contrast de 2.000.000:1, ceea ce înseamnă că proiectorul este capabil să redea chiar și contrastele subtile de coloare, precum și detaliile din imaginile mai întunecate.

Sunet all-in-one, care redă experiența live de pe stadion

Pentru a avea experiența stadionului în propria casă, sunetul puternic este cheia. Să auziți suporterii aplaudând și comentatorii vorbind – momente care redau întocmai experiența meciului.

The Premiere produce un sunet tridimensional, fără a avea difuzoare suplimentare, datorită sistemului de sunet robust încorporat în designul său compact. Proiectorul este echipat cu boxe puternice de 4,2 canale de 40 W, care redă sunetul cu acuratețe. Proiectorul este echipat cu tehnologia exclusivă Acoustic Beam de la Samsung, pentru a maximiza sunetul din toate unghiurile, îl emite din cele 44 de găuri plasate pe ambele părți ale proiectorului, astfel încât toată lumea, indiferent de locul în care află în cameră, să poată simtă atmosfera conținutului redat.

The Premiere are toate funcțiile unui televizor smart

La fel ca televizoare smart Samsung, The Premiere oferă utilizatorilor funcții inteligente și acces la platformele de streaming sportive majore, precum Netflix și Amazon Prime, dar și servicii de streaming muzical, unde pot fi găsite podcast-uri sportive populare, inclusiv Apple Music și Spotify.

The Premiere acceptă, de asemenea, funcția „Tap View” pentru a reda conținutul de pe smartphone pe telefon; prin simpla atingere laterală a The Premiere cu telefonul, puteți vedea pe ecranul mare orice fel de conținut, poze sau video-uri.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom la http://news.samsung.com.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Samsung pătrunde într-un nou teritoriu cu producția în masă a celui mai mic senzor de imagine mobil din industrie de 0,64 μm-pixel

Publicat

pe

De

Cel mai versatil senzor de imagine Samsung oferă opțiuni de 50Mp pentru ambele

camere, față și spate

Progresele tehnologiei pixelilor reduc dimensiunea cipului în timp ce îmbunătățesc

sensibilitate la lumină și capacitățile de detectare a scenelor

București, România – 11 iunie 2021 – Samsung Electronics Co., Ltd., lider mondial în tehnologia avansată de semiconductori, a introdus primul senzor de imagine de 0,64 micrometri (μm)-pixel – noul Samsung ISOCELL JN1 de 50 megapixeli (Mp). Echipat cu cele mai noi tehnologii, precum ISOCELL 2.0 îmbunătățit, Smart-ISO și Double Super PDAF, JN1 poate surprinde imagini mult mai vii cu cel mai mic senzor mobil de 50 Mp din industrie.

„Tehnologiile avansate ale pixelilor Samsung depășesc din nou limitele, dezvoltând un senzor de imagine cu cea mai mică dimensiune a pixelilor din industrie, dar cu performanțe puternice. Noul ISOCELL JN1 de 0,64 μm va putea echipa cele mai elegante smartphone-uri de mâine cu fotografii de înaltă rezoluție. Pe măsură ce ne îndreptăm angajamentul față de inovația în tehnologiile pixelilor, vom continua să aducem pe piață o gamă largă de oferte de senzori de imagine pentru telefoanele mobile”, a declarat Duckhyun Chang, Executive Vice President of the Sensor Business la Samsung Electronics.

Noua completare la gama de senzori de imagine de înaltă rezoluție Samsung, JN1, folosește tehnologia ISOCELL 2.0 cu adăugiri suplimentare care îmbunătățesc sensibilitatea la lumină cu aproximativ 16%. Pentru medii cu lumină scăzută, senzorul folosește tehnologia Samsung binning-pixel de patru la unu, Tetrapixel, care îmbină patru pixeli adiacenți de 0,64 μm într-un pixel mare de 1,28 μm pentru fotografii mai luminoase de 12,5 MP, sensibilitatea la lumină fiind de patru ori mai mare.

[Image]Samsung ISOCELLJN1(3)

Cu astfel de tehnologii avansate, toate încorporate într-un format optic cu dimensiuni reduse semnificativ de 1/2,76 inci, ISOCELL JN1 este cel mai versatil senzor de imagine de la Samsung. Printr-o strânsă colaborare cu partenerii ecosistemici, JN1 este compatibil cu produsele existente de 1/2,8 inci, permițându-se utilizarea lui pentru camerele frontale, ultra-wide sau teleobiective, în plus față de opțiunile standard ale camerei wide. Acest lucru înseamnă că utilizatorii pot face selfie-uri foarte detaliate sau pot grupa fotografii la o rezoluție uimitoare de 50Mp, precum și videoclipuri de înaltă rezoluție la un raport de până la 4K și o capacitate de zoom mare. Acest senzor mai mic poate reduce, de asemenea, înălțimea modulului camerei cu aproximativ 10%, minimizând aspectul exterior al camerei pentru un design mai subțire și mai simplificat pe smartphone-urile de generație următoare.

Pentru o gamă dinamică îmbunătățită, ISOCELL JN1 vine cu Smart-ISO, o tehnologie care modifică reușita de conversie în funcție de nivelul de iluminare al mediului. Smart-ISO utilizează modul ISO Low în mediile luminoase pentru a scoate în evidență detaliile și ISO High în cele cu lumină slabă pentru a reduce bruiajul de citire și a genera performanțe excelente în lumină scăzută. Folosind Smart-ISO, JN1 oferă, de asemenea, HDR inter-scenă în setări de lumină mixtă pentru niveluri optime de expunere derivate din două moduri de citiri separate, din ISO Low și High, care sunt îmbinate pentru a crea o imagine finală perfectă.

Pentru o focalizare automată mai rapidă, ISOCELL JN1 integrează Double Super PD îmbunătățit. Tehnologia anterioară Super PD folosea micro-lentile în formă ovală special concepute, cu peste doi pixeli adiacenți dispuși unul lângă celălalt pentru a detecta scenele. Double Super PD are o densitate dublă a pixelilor (1/16) utilizată pentru detectarea cadrelor față de Super PD (1/32), permițând aceeași performanță de focalizare automată chiar și în medii cu niveluri de iluminare cu aproximativ 60% mai mici. Pentru videoclipuri la o claritate înaltă, senzorul de imagine acceptă înregistrări video cu rezoluție de până la 4K la 60 de cadre pe secundă (fps) sau full HD la 240 fps.

Samsung ISOCELL JN1 este în prezent în producție de masă.

 

*Nota editorului: Performanța reală poate varia în funcție de dispozitiv și de mediul de utilizare.

*Samsung a anunțat pentru prima dată tehnologia ISOCELL în 2013, care reduce diafragma culorii între pixeli prin plasarea unei bariere fizice, permițând pixelilor de dimensiuni mici să obțină o fidelitate mai mare a culorii. Pe baza acestei tehnologii, Samsung a introdus primul senzor de imagine de 1,0 um-pixel din industrie în 2015 și un senzor de 0,9 pixeli în 2017. Samsung continuă să-și îmbunătățească metodele de izolare a pixelilor cu tehnologiile ISOCELL Plus și ISOCELL 2.0.

 

 Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom la http://news.samsung.com.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Maramureș

Eveniment20 de ore inainte

Cezar Dan Stoichiciu, calare pe un autoturism marca BMW, a descalecat in curtea Politiei Locale Ploiesti pentru a ameninta cu plangeri penale/Teapa/Legal poate fi reincadrat dupa 28.01.2023 – Ziarul Incisiv de Prahova

Potrivit ANI, acesta s-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 05 octombrie 2015 – 18 mai 2016, întrucât a...

Exclusiv2 zile inainte

Xiaomi Mi 11 Ultra, disponibil pe canalele de vânzare oficiale

Flagship-ul Xiaomi aduce cea mai revoluționară tehnologie la dispoziția utilizatorilor din România   București, România, 14 iunie 2021 – Mi...

Exclusiv3 zile inainte

Aduceți emoția de pe stadion în propria casă cu ajutorul lui The Premiere

Vă puteți bcuura de o experiență imersivă a meciurilor, din confortul propriei case România, București – 11 iunie 2021 – Divertismentul...

Exclusiv3 zile inainte

Samsung pătrunde într-un nou teritoriu cu producția în masă a celui mai mic senzor de imagine mobil din industrie de 0,64 μm-pixel

Cel mai versatil senzor de imagine Samsung oferă opțiuni de 50Mp pentru ambele camere, față și spate Progresele tehnologiei pixelilor...

Exclusiv6 zile inainte

Huawei prezintă 10 lucruri mai puțin cunoscute despre utilizatorii de căști din România

București, 11 iunie 2021 – Huawei Consumer BG a aflat cum răspund căștile HUAWEI FreeBuds 4i nevoilor utilizatorilor, dar și...

Exclusiv6 zile inainte

Samsung este partener de tehnologie la RADAR, primul muzeul temporar de New Media Art, ce poate fi vizitat până pe 13 iunie

București, România – 11 iunie 2021 – Expoziția temporară RADAR 2021 s-a deschis la ROMAERO și poate fi vizitată până duminică, 13 iunie....

Exclusiv6 zile inainte

Autenticitate, diversitate și artă urbană în cel mai recent colaj video inspirat de telefoanele Galaxy A de la Samsung

10 iunie 2021, București – Samsung România a reunit o serie de artiști din zona urbană locală (graffiti, street dance și...

Eveniment6 zile inainte

AppGallery și SofaScore lansează o competiție dedicată fanilor, cu ocazia celebrării Campionatului European de Fotbal 2021

50 de smartwatch-uri HUAWEI WATCH 3 Pro sunt oferite drept cadou în cadrul tombolei desfășurate Huawei Consumer BG își unește...

Exclusiv6 zile inainte

OnePlus Nord CE 5G este anunțat oficial: experiența OnePlus la un preț mai mic

10 iunie 2021: Astăzi, brandul global de tehnologie OnePlus a dezvăluit un nou membru al liniei de produse OnePlus Nord: OnePlus...

Exclusiv7 zile inainte

Samsung SmartThings dezvăluie o nouă interfață gândită pentru a oferi o experiență conectată mai dinamică la domiciliu

Noua actualizare le oferă utilizatorilor experiențe mai simple și mai puternice pentru a-și controla locuințele conectate   București, România –...

Exclusiv7 zile inainte

Allview lansează Soul X8 PRO, noul flagship cu sistem AI Penta Camera

Soul X8 PRO – un nou device lansat sub conceptul Touchless, ce integrează un sistem care permite controlul telefonului fără...

Exclusiv7 zile inainte

Entertainment la superlativ cu televizoarele TCL. În 2021 lumea smart-display vine la tine acasă

București, 10 mai 2021 – La nivel mondial, brandurile de televizoare se întrec în a atrage clienții cu oferte atrăgătoare, însă...

Exclusiv7 zile inainte

Nokian Tyres oferă garanții speciale pe piețele din Europa Centrală la anvelopele sale premium

Nokian Tyres pune la dispoziția clienților de pe piețele europene o serie de garanții speciale la toate anvelopele comercializate, astfel...

Exclusiv7 zile inainte

Huawei s-a alăturat programului rabla pentru PC-uri și tablete: HUAWEI MateBook D15, cu Intel® Core™ i3, disponibil de la prețul de 1.999 lei în perioada programului

Cel mai performant laptop care poate fi achiziționat la mai puțin de 2.000 lei*   București, 10 iunie 2021 –...

Exclusiv7 zile inainte

În ultimul an, Banca Română de Credite și Investiții și-a dublat numărul angajaților, iar portofoliul de credite a crescut de peste 8 ori

Comunicat de presă, București, 9 iunie 2021 Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) și-a consolidat, în ultimul an, prezența...

SocialO săptămână inainte

Entertainment la superlativ cu televizoarele TCL

În 2021 lumea smart-display vine la tine acasă   București, 10 mai 2021 – La nivel mondial, brandurile de televizoare se...

Trending