Social
De ce devin zornaitoarele jucariile favorite ale bebelusilor?
O data cu aparitia bebelusului, toata lumea din jurul acestuia isi doreste sa ii daruiasca diverse obiecte, precum jucarii sau haine, care de multe ori ajung sa nu fie folosite sau purtate niciodata. Mai ales daca esti la primul copil, vei vedea ca de fapt nu sunt necesare atat de multe lucruri pe care le-ai achizitionat sau primit. Ceea ce trebuie sa ii oferi copilului in primul rand, este posibilitatea de a-si ocupa timpul cu alte activitati in afara mancarii si somnului, iar pentru aceste lucru sunt necesare anumite jucarii, specifice varstei de dezvoltare a celui mic. Inca din primele zile de la nastere, chiar daca vederea ii este incetosata, poti oferi celui mic o jucarie zornaitoare bebelusi.
Ce importanta au jucariile zornaitoare in dezvoltarea bebelusului?
La inceput, bebelusul de poate bucura de ea doar privind-o si auzind-o, aceasta fiind manevrata de mainile tale, insa, o data cu trecerea zilelor si inaintarea in varsta, bebelusul ajunge sa o poata tine cu propriile manute, o poate invarti, trage sau chiar roade. Desi poate parea banal, toate acestea ajuta la dezvoltarea coordonarii, dar si a simtului tactil si auditiv., dezvoltandu-le inteligenta.
Aceste gen de jucarii zornaitoare ajuta foarte mult copilul, indemnandu-l sa priveasca, sa atinga si sa asculte diversele sunete scoase de clopotei. Aceste etape sunt extrem de importante pentru o crestere armonioasa.
In primele luni de viata, tot ce tine de invatarea anumitor lucruri se realizeaza prin joaca, reusind in acest fel sa isi dezvolte capacitatea de a vorbi, de a reusi sa focalizeze si sa coordoneze ochii si membrele.
Atunci cand au fost create, acestea au fost inspirate din lumea inconjuratoare, pentru a putea oferi parintilor sansa de a explica si vorbi copiilor despre anumite elemente din mediul inconjurator, acestea fiind create in asa fel incat sa aiba texturi prietenoase si sa fie foarte usor de apucat cu mainile micute ale bebelusilor.
Care este perioada cea mai potrivita pentru o jucarie zornaitoare?
O data cu varsta de 3 luni, cel mic poate atinge performanta de a a apuca cu propriile maini jucaria zornaitoare. Aceste jucarii trebuie sa fie diversificate, pentru a ii putea fi oferita sansa de a descoperi texturi diferite, dar si in culori diverse, deoarece cu aceasta varsta bebelusii reusesc sa vada mult mai clar fiecare obiect, dar si sa observe detalii legate de fiecare in parte si sa distinga diversele culori. La aceasta varsta incepe si dezvoltarea coordonarii mana-ochi.
Cum alegem zornaitoarea potrivita?
Cel mai important lucru de care trebuie tinut cont atunci cand este aleasa o zornaitoare pentru bebelusi, este faptul ca trebuie sa fie fabricate din materiale de calitate exceptionala, in principal din lemn, care poate fi colorat cu anumite vopseluri sau cerneluri pe baza de apa, care nu sunt toxice si sunt supuse testelor de siguranta impuse de Uniunea Europeana.
Aceste jucarii trebuie alese din acele modele care sunt special gandite pentru bebelusi, mai ales tinand cont de dimensiunile pe care trebuie sa le aiba, pentru a putea fi apucate si tinute de mana micuta a bebelusului. De asemenea, este important ca forma acestora sa fie diversificate si inedita, pentru a tine captata atentia celui mic pentru o perioada mare de timp.
Social
Glowcare.ro – noul portal românesc dedicat îngrijirii pielii, frumuseții și sănătății naturale
Piața de beauty și wellness din România se îmbogățește cu un nou proiect editorial: glowcare.ro, o platformă online dedicată femeilor care privesc frumusețea ca pe o formă de echilibru și grijă față de sine. Lansarea oficială are loc în octombrie 2025 și marchează apariția unei publicații care îmbină expertiza medicală, estetica modernă și ritualurile naturale de îngrijire.
O revistă digitală cu o misiune clară: educație și inspirație în îngrijirea pielii
GlowCare.ro își propune să devină una dintre cele mai credibile și accesibile surse de informare despre dermatologie, cosmetologie, estetică facială, nutriție și sănătate integrativă. Platforma adună într-un singur loc informații validate, sfaturi medicale explicate pe înțelesul tuturor și articole care inspiră un stil de viață echilibrat.
„Frumusețea reală începe cu o piele sănătoasă și cu o minte liniștită. GlowCare.ro s-a născut din dorința de a aduce claritate într-un domeniu inundat de mituri, trenduri temporare și reclame agresive. Ne dorim ca fiecare cititoare să găsească aici răspunsuri simple, bazate pe informații verificate”, declară echipa editorială a platformei.
Conținut structurat, relevant și adaptat nevoilor reale ale cititoarelor
Portalul este organizat în mai multe secțiuni tematice care acoperă principalele arii de interes:
- Îngrijirea pielii – articole despre rutină, hidratare, protecție solară, acnee, îmbătrânire cutanată și produse dermatocosmetice.
- Dermatologie și estetică medicală – interviuri cu specialiști, explicații despre proceduri, recomandări profesionale.
- Nutriție și stil de viață – alimentație corectă pentru piele sănătoasă, detox, suplimente, hidratare și obiceiuri benefice.
- Beauty & wellness – recomandări de produse, recenzii, tratamente, ritualuri naturale și terapii de relaxare.
- Psihologie și echilibru – conexiunea dintre starea emoțională și sănătatea pielii, importanța somnului și a rutinei zilnice.
Articolele sunt redactate într-un ton jurnalistic, dar prietenos – cu accent pe claritate, acuratețe și valoare practică.
O platformă parte din rețeaua SEO Digital Media
GlowCare.ro face parte din rețeaua SEO Digital Media, alături de publicații precum BeautyTrend.ro, TrendyMag.ro și TotulPentruFemei.ro – o familie de proiecte editoriale care acoperă întreaga sferă a conținutului digital de lifestyle și sănătate.
Prin infrastructura SEO modernă și optimizarea UX, GlowCare.ro oferă o experiență de navigare fluidă, cu articole ușor de parcurs, perfect adaptate pentru desktop și mobil.
„Scopul nostru este să oferim un conținut care educă, nu doar să atragă trafic. GlowCare.ro nu vinde iluzii, ci promovează îngrijirea responsabilă, bazată pe știință și echilibru. Este o publicație pentru femeile care aleg să aibă grijă de ele în mod conștient”, precizează reprezentanții SEO Digital Media.
O sursă sigură de informare, recomandări și inspirație zilnică
Platforma reunește specialiști, jurnaliști și pasionați de domeniul beauty & health, care colaborează pentru a aduce publicului conținut actual, bine documentat și adaptat la tendințele internaționale. De la produse dermato-cosmetice și tratamente estetice, până la sfaturi despre alimentație, echilibru hormonal sau somn, GlowCare.ro acoperă întreaga paletă a frumuseții holistice.
Despre GlowCare.ro
GlowCare.ro este o revistă online românească dedicată îngrijirii pielii, frumuseții naturale și sănătății. Platforma oferă articole documentate, scrise de jurnaliști și specialiști, ghiduri practice și informații utile pentru femeile care își doresc o rutină de îngrijire corectă și echilibrată.
Social
Pahare din carton pentru Crăciun, cu design festiv, de la Evamar
Piața HoReCa este tot mai competitivă și, ca întotdeauna, detaliile vizuale sunt cele care fac diferența. Evamar, unul dintre principalii furnizori de ambalaje de unică folosinţă ecologice din România, lansează o nouă colecție de pahare din carton pentru Crăciun, gândite pentru cafenele, restaurante, hoteluri și evenimente de iarnă.
Colecția include două dimensiuni: pahare din carton pentru Crăciun 8 oz și 12 oz. Ambele reunesc designuri tematice în culori vibrante, inspirate din atmosfera sărbătorilor. Paharele sunt realizate din carton alimentar premium, imprimat cu grafică de sezon și finisaj mat de înaltă calitate.
Designul de sezon, noul limbaj vizual al cafenelelor și atracția târgurilor de Crăciun
Crăciunul aduce, an de an, o schimbare în comportamentul consumatorilor. Oamenii nu caută doar gust, ci caută o experiență. În acest context, paharele de carton tematice devin un element-cheie de branding vizual pentru businessurile din HoReCa.
Un pahar poate spune mai mult decât un panou publicitar. În decembrie, clienții vor să simtă că fac parte din povestea unui brand, nu doar să cumpere o cafea. De aceea, colecția de pahare din carton pentru Crăciun a fost creată special pentru a transmite emoție, bucurie și apartenență. Cu modele precum soldățelul de tinichea, renul festiv sau mesajul „Merry Christmas”, colecția de pahare din carton pentru cafea aduc un plus de personalitate fiecărui produs servit.
Ambalaje HoReCa tematice care susțin un comportament eco-responsabil
Colecția de pahare de unică folosință pentru Crăciun este fabricată din carton biodegradabil și reciclabil, conform standardelor europene pentru materiale alimentare. Evamar continuă astfel direcția asumată în ultimii ani: dezvoltarea unor soluții de ambalaje sustenabile pentru HoReCa, care oferă atât siguranță alimentară, cât și un impact redus asupra mediului.
În ultimii ani, tot mai multe cafenele și restaurante se orientează către produse eco fără a renunța la estetica de brand. De aceea, au fost create paharele din carton cu tematică de Crăciun pentru HoReCa astfel încât să fie atât frumoase, cât și responsabile. În fond, grija pentru mediu și grija pentru client merg mână în mână.
Calitate, rezistență și versatilitate pentru domeniul HoReCa
Noile pahare din carton cu tematică de Crăciun au un perete dublu pentru protecție termică și un strat interior tratat pentru a preveni scurgerile. Astfel, băuturile calde își păstrează temperatura fără a deforma materialul sau a afecta confortul la atingere.
Disponibile în seturi de 25 de bucăți, cu un preț care pornește de la 0,36 lei/bucată, paharele reprezintă o soluție eficientă din punct de vedere al costurilor pentru orice afacere HoReCa care dorește să adauge un detaliu festiv în meniul de sezon. Designurile sunt imprimate în culori puternice: roșu, verde, albastru, galben.
Așadar, în contextul în care brandingul vizual devine o componentă strategică în HoReCa, Evamar mizează pe paharele de Crăciun personalizate ca pe un instrument de comunicare directă cu clientul. Cafenelele și restaurantele care aleg astfel de produse oferă o experiență care stimulează loialitatea și memorabilitatea brandului.
În perioada sărbătorilor, vânzările cresc cu până la 20% în locațiile care adoptă ambalaje tematice. Clienții reacționează pozitiv la designurile vesele, iar fotografiile postate pe rețelele sociale devin o formă organică de promovare.
Despre tendința „Instagrammable coffee”
Un alt aspect care a schimbat semnificativ comportamentul de consum este dorința clienților de a împărtăși momentele lor vizuale. Astăzi, aproape fiecare cafea ajunge pe Instagram sau TikTok. Ambalajele tematice au fost, sunt și vor rămâne o formă de marketing organic atâta timp cât există social media. Prin urmare, fiecare pahar trebuie să fie suficient de expresiv încât să nu aibă nevoie de descriere. Să-l vezi și să știi imediat că e Crăciunul. Să simți că e ceva cald, familiar și pozitiv.
Prin culori echilibrate, personaje ilustrate și un design care atrage atenția fără să devină strident, paharele din carton pentru Crăciun se înscriu perfect în această tendință. Vizibilitatea nu se cumpără, ci se câștigă prin experiență.
Disponibilitate
Colecția de pahare din carton este disponibilă pe site-ul oficial www.evamar.ro, în categoria Pahare. Produsele pot fi comandate online, în cantități adaptate nevoilor diferitelor tipuri de afaceri începând de la cafenele independente la lanțuri HoReCa și organizatori de evenimente.
Social
RePatriot Summit 2025: O Românie mai bună nu mai e doar o promisiune, ci o certitudine
Sub Înaltul Patronaj al Președintelui României, Nicușor Dan, și aflat deja la a X-a ediție, Summitul RePatriot 2025 a marcat 10 ani de energie antreprenorială și identitară românească pentru viitor.
Astăzi 7 octombrie, la București, au fost finalizate concluziile celei de-a 10-a ediții a Summitului RePatriot cea avut loc între 2 și 5 octombrie, în țara noastră, sub Înaltul Patronaj al Președintelui României și în parteneriat cu Senatul României. Evenimentul a reunit peste 300 de lideri ai diasporei, antreprenori din țară și personalități din diplomație, cultură și business, într-un dialog și chemare la acțiune pentru România anului 2035.
Summitul a fost precedat de mese rotunde și întâlniri strategice desfășurate în august și septembrie, atât în România, cât și în marile comunități românești din diaspora – de la Chișinău la Londra, Viena, New York sau Paris. Summitul s-a bucurat de prezența Președintelui Senatului, Mircea Abrudean, și Ministrului de Externe Oana Țoiu, a Vicepreședintelui Senatului Mihai Coteț și de prezența discretă, dar importantă, a mai multor profesioniști din administrația locală și centrală, care au dat un semnal important că românii de pretutindeni sunt apreciați și valoroși pentru țară. Un mesaj extraordinar a fost transmis de Președintelui Parlamentului de la Chișinău, Igor Grosu, care a fost gazda Summitului cu câțiva ani în urmă.
Gala Top 100 Români de Pretutindeni – o declarație de forță și speranță, în parteneriat cu Newsweek România
Unul dintre momentele definitorii ale ediției aniversare a fost Gala Top 100 Români de Pretutindeni, care a adus pe scena Galeriilor Madrigal de la Senatul României personalități din toată lumea, recunoscute pentru contribuția lor în comunitățile unde trăiesc și la imaginea României în străinătate. Gala nu a fost doar un moment de celebrare, ci și de reconectare, consolidând o veritabilă rețea globală de influență pozitivă pentru România.
„Top 100 Români de Pretutindeni este o declarație de forță și speranță. Acești oameni extraordinari nu doar că au cucerit respectul lumii, ci au dovedit că România are resurse nelimitate de talent și caracter. Ei sunt dovada că viitorul nostru, împreună, poate fi măreț”, a declarat Marius Bostan, fondator RePatriot.
Parteneriatul dintre Repatriot și Newsweek România a făcut posibilă descoperirea și aducerea la lumină a numelor a peste 800 de români remarcabili – oameni pe care orice națiune i-ar prețui. Ca parte a acestui demers, Newsweek România va publica un supliment special dedicat Top 100 Români de Pretutindeni, atașat ediției tipărite din 24 octombrie și distribuit la nivel național. Pe tot parcursul anului, paginile revistei vor găzdui poveștile inspiraționale ale românilor de pretutindeni, repere de excelență și surse de încredere pentru viitor.
Diaspora, vârf de lance împotriva dezinformării
Prima sesiune a Summitului a adus în prim-plan rolul strategic al diasporei în respingerea narațiunilor anti-românești și în apărarea adevărului. Românii de pretutindeni au fost chemați să devină o forță activă împotriva manipulării și să transmită către comunitățile în care trăiesc imaginea unei Românii moderne, demne și europene. Sesiunea s-a bucurat, alături de cercetători de vârf, de prezența lui Anatol Șalaru, fost ministru al Apărării în Republica Moldova, care a făcut un apel la contracararea influenței rusești, dând exemplul celor două jurnaliste de la Ziarul de Gardă – Măriuța Nistor și Natalia Zaharescu, a jurnaliștilor Nord News și de la alte instituții de presă, ziariști care și-au riscat viața pentru a scoate la lumină acțiunile secrete ale Rusiei de a-și pune agenții săi la conducerea Republicii Moldova.
“Profilarea comunităților și înțelegerea tipologiilor sociale sunt esențiale pentru construirea de reziliență civică și capital de încredere” spune Alina Balațchi-Lupașcu, profesionist în marketing și lider Repatriot la Londra.
Agenda evenimentului poate fi consultată aici: https://www.repatriot.ro/repatriot-summit-2025/agenda/ . Puteți urmări transmisia Live a părții publice a Summitului din prima zi aici: https://bit.ly/SummitRepatriotZiua1 și din a doua zi aici: https://bit.ly/SummitRepatriotZiua2
România viitorului – „Elveția datelor”
În cadrul sesiunii dedicate digitalizării, participanții au conturat viziunea unei Românii care devine hub regional de încredere pentru stocarea și securizarea datelor. „Piața centrelor de date din România este încă la început, dar are un potențial uriaș de dezvoltare – iar implicarea noastră, alături de cea a liderilor din mediul public și privat, poate accelera această transformare”, a subliniat Florin Furdui, lider Repatriot și CEO al unui important grup de investiții.
Conceptul prezentat propune centre de date alimentate cu energie verde și reglementări solide, astfel încât România să fie recunoscută drept furnizor de încredere la nivel mondial.
Sesiunea s-a bucurat de prezența fostului ambasador american Adrian Zuckerman, care a anunțat parteneriatul dintre Repatriot și organizația ALIANȚA (structură națională a americanilor, companiilor americane și altor instituții care lucrează pentru consolidarea legăturilor culturale, economice și de securitate dintre SUA și România, cu sediul la Washington DC) și a pledat pentru mărirea credibilității instituțiilor statului. A fost anunțată Gala ALIANȚA de la Washington din 11-12 decembrie, unde vor fi prezente personalități și prieteni ai României din Statele Unite.
România start-up – 1000 de angel investors
O altă direcție strategică este dezvoltarea ecosistemului antreprenorial. În cadrul sesiunii „StartUp România– Inovație, Accelerare”, Sergiu Neguț – președinte al Romanian Business Leaders (RBL), organizație care reunește peste 550 de antreprenori din mediul de business românesc – a transmis un mesaj care a subliniat că “a fi RePatriot” este formă de patriotism real. RePatriot își propune ca, în următorii ani, să faciliteze construcția unei comunități de 1000 de investitori de tip angel care să susțină start-up-uri românești cu ADN global, conectând diaspora cu oportunitățile locale.
În cadrul acestei sesiuni StartUp România – Inovație, Accelerare, Capital, lideri din business, investitori și reprezentanți ai Senatului au lansat un obiectiv istoric: crearea unei rețele de business angels din diaspora până în 2035 și susținerea unei inițiative legislativă menită să stimuleze investițiile în startup-urile românești și să facă din România un teren fertil pentru antreprenoriatul global.
România competitivă – lansarea RPEP
Un moment major al Summitului a fost prezentarea RePatriot Excellence Program (RPEP), un program strategic național inspirat de modelul Baldrige din SUA. RPEP își propune să crească competitivitatea organizațiilor românești – companii, universități, administrații – prin standarde de excelență și evaluări transparente. Programul este un transfer de know-how sprijinit de profesioniști români sub îndrumarea lui Steven Hoisington din Statele Unite, program care își propune să impacteze 300 de organizații românești care să facă România mai bună în următorii 10 ani.
2027 – Primul An al Revenirii
Românii de pretutindeni au fost chemați să devină ambasadori ai turismului românesc. A fost prezentat concepul „RoBoost”, un proiect generat de Repatriot care vizează promovarea turismului experiențial. A fost propusă ideea ca 2027 să fie lansării unei campanii masive de revenire. “În 2027, vrem să transformăm această idee în realitate și să organizăm, împreună, primul An al Revenirii. Următorii 10 ani pot fi construiți pe acest impuls colectiv – o mișcare care reface punțile, regenerează comunități și transformă apartenența într-o forță de dezvoltare” a declarat Emil Munteanu antreprenor și lider Roboost.
“Să deschidem porțile și cetățenilor țărilor de adopție, invitându-i să guste experiențe din copilăria noastră, creând astfel un pod cultural care nu doar revitalizează economia locală, ci și reconectează o națiune dispersată.” a spus Dana Bucin, Consul Onorific și avocat Connecticut SUA.
Ultimele două zile ale Summitului RePatriot 2025 au adus împreună români din țară și din diaspora într-un cadru profund de conectare cu rădăcinile, natura și spiritualitatea românească. Dacă primele zile au conturat direcțiile strategice pentru următorul deceniu, finalul ediției aniversare au fost de lucru direct dar și celebrare a identității și a legăturilor care ne definesc ca națiune.
Rădăcini și izvoare: România care hrănește trupul și sufletul
Sâmbătă, delegația RePatriot a ajuns în inima podgoriei Dealu Mare, unde mai multe crame au găzduit participanții într-o experiență memorabilă de turism viticol. Degustarea vinului a devenit un ritual al descoperirii și reconectării cu rădăcinile, o întoarcere simbolică la „via părintească” – imagine biblică a grijii și continuității.
„Nu este doar o degustare de vin, ci o întoarcere la rădăcini. Am simțit că fiecare pahar spune povestea pământului românesc și a oamenilor care îl îngrijesc cu dragoste și dăruire.” – Lucian Rotar, antreprenor Paris.
Duminică, participanții au descoperit și Therme București, un proiect de referință al antreprenoriatului românesc. Aici, apa adusă din străfundurile pământului este pusă la lucru prin tehnologie și viziune, devenind o experiență unică de sănătate, relaxare și turism.
“Therme este exemplul viu că România poate crea destinații de wellness de talie mondială, bazate pe resurse naturale și pe ingeniozitatea antreprenorilor locali.” – a spus Marius Bostan, om de afaceri și inițiator Repatriot.
RePatriot: Credință, unitate și dragoste pentru România
Duminică dimineața, o delegație a urcat la Dealul Patriarhiei, unde a participat la Sfânta Liturghie oficiată de Preasfințitul Părinte Varlaam, Episcop Vicar Patriarhal. Atmosfera solemnă, cântările corului și comunitatea unită în rugăciune au făcut din această zi o experiență spirituală de neuitat.
Românii s-au rugat pentru pace, pentru cei dragi, dar și pentru dușmani și pentru cei rătăciți de propaganda străină, cu mesaj de iubire, iertare și unitate.
„Astăzi am simțit că RePatriot nu este doar o comunitate de antreprenori, ci o familie în rugăciune, legată prin credința în Dumnezeu și dragostea pentru țară.” a declarat Mihai Ungurenuș, antreprenor (RadicStar, Livada Bunicului-Corbi) și lider Repatriot.
Pe parcursul Summitului au sosit urări din toate colțurile lumii, din partea celor care nu au putut fi prezenți fizic, dar s-au alăturat online. Transmisiunile Live au atins un record de peste 10.000 de spectatori conectați simultan, depășind astfel precedentul record stabilit de RePatriot în perioada pandemiei. .
„Transmit cele mai calde felicitări la aniversarea a 10 ani de RePatriot. Tatăl meu, Ion Rațiu, a fost cu adevărat unul dintre primii repatriați, întorcându-se în ianuarie 1990. Îl comemorăm și astăzi, amintindu-ne de exemplul său de patriotism și statornicie, în fiecare an la Turda, în cadrul Dialogurilor Rațiu pentru Democrație. El rămâne un model de urmat, iar eu cred că mulți dintre dumneavoastră, RePatrioți, îl urmați deja. Vă transmit cele mai bune gânduri și urări de succes în continuare.” spune de la Londra Nicolae Rațiu, investitor în România și Președinte al Fundației Rațiu.
România mai bună nu mai e doar o promisiune, e o certitudine
Summitul RePatriot 2025 nu a fost doar o celebrare a 10 ani de activitate, ci și un angajament ferm pentru următorul deceniu. O chemare la acțiune pentru românii de pretutindeni care sunt invitați să se conecteze, să se implice, să investească și să fie vocea pozitivă a României în lume.
“Acest Summit este și o expresie a reușitei românești de aici și din lume. Cei care au venit s-au remarcat prin faptul că au transformat dorul în putere și încrederea în victorie. Ei ne arată că oriunde am fi, purtăm în noi lumina unui neam care nu se frânge, ci înflorește. Avem mare încredere că România și Republica Moldova se vor dezvolta împreună ca leagăn al românilor.” a declarat Felix Pătrășcanu, Vicepreședinte al Romanian Business Leaders, unul dintre liderii Repatriot.
„România nu mai e doar o promisiune, e o certitudine. Urmează să o construim împreună, cu diaspora ca partener strategic.” a fost mesajul comun al liderilor RePatriot.
Despre RePatriot și RBL
RePatriot este o comunitate de români cu inițiativă, care crește permanent în toată lumea printr-un proiect bazat pe voluntariat al fundației Romanian Business Leaders, inițiat în 2015 pentru “a conecta românii de pretutindeni la oportunitățile de Acasă”. Pentru detalii, parteneriate sau alte acțiuni puteți scrie la office@repatriot.ro.
Romanian Business Leaders (RBL) este vocea și vehiculul de acțiune al liderilor din mediul privat de business pentru construcția unei Românii în care generațiile viitoare să își dorească să trăiască. Misiunea fundației este ca România să devină o țară mai bună pentru afacerile responsabile și, în felul acesta, pentru toți românii. Proiectele acesteia se subscriu celor trei domenii considerate esențiale pentru schimbare: antreprenoriat, educație și bună guvernare. Mai multe pe www.rbls.ro
-
Evenimentacum 8 ani2.500 de pachete cu tigari de contrabanda confiscate la Moisei
-
Exclusivacum 3 aniCum poate să arate o săptămână la Vlad Cazino? Planul de recompense zilnice de la acest Vampir!
-
Evenimentacum 7 aniCe spune Tudorel Toader despre scandalul momentului. Există acel document | MaramuresAZI
-
Uncategorizedacum 7 aniMagazinul care ofera huse si accesorii gsm in premiera
-
Uncategorizedacum 7 aniHusele – accesoriile de protectie ideale
-
Evenimentacum 4 ani
CSALB lansează Caravana Online în cele mai mari orașe ale țării. Ce au obținut craiovenii din negocierile cu băncile
-
Evenimentacum 2 aniCum a „facut” Statescu Ciprian Gh. primul milion de euro cand era primar al orasului Baicoi? – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Evenimentacum 2 aniO noua spargere la Penitenciarul Ploiesti/Istoria se repeta ca in cazul „POPOTEI”, ca doar comisarul șef Valentin Matei beneficiaza de protectia unor ofiteri corupti din IPJ Prahova – Ziarul Incisiv de Prahova

